Furia is gisteren door Presumido gedekt en maandag wordt ze ook gescant. Hopen dat het aangeslagen heeft, dan hebben we volgend jaar hopelijk in 1 dag/nacht 2 veulies.

Polaco II

Zaterdag is Furia gedekt door Presumido

Presumido
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vivanes schreef:Hey!
Ik ben benieuwd of het is aangeslagen!!
Ik hoop het voor jullie. En dan kom ik volgend jaar baby's kijken!![]()
Groetjes!!!!
Dacht dat je morgen al langs kwam, dat zei je baas tenminste!

vivanes schreef:Haha, ja ik kom morgen ook langs! Maar dan niet om baby's te kijken, of gaat het zooooo snel??!!!!![]()
Ik kom iets na de middag ok?

trudydejong schreef:Is het normaal bij dit ras paarden dat er via de natuurlijke weg wordt gedekt?
trudydejong schreef:Ow dat is inderdaad wel erg fijn inderdaad!
Alleen jammer dat je je merrie daarvoor een praam op haar neus moet zetten, dat vind ik altijd wel sneu.
Maar goed, ze zal het waarschijnlijk anders niet permiteren ofzo.
. Als de poort nu open gaat en ze horen een auto, dan staan ze te kijken of de heren er weer aankomen
. PhiaBink schreef:trudydejong schreef:Ow dat is inderdaad wel erg fijn inderdaad!
Alleen jammer dat je je merrie daarvoor een praam op haar neus moet zetten, dat vind ik altijd wel sneu.
Maar goed, ze zal het waarschijnlijk anders niet permiteren ofzo.
Dat doen ze bij die stal altijd met dekken. Bij sommige stallen krijgt de merrie nog een hele hoop touwen om zich heen, voor tegen het naar achter trappen. Een praam er op is echt niet zo erg. De hengen zijn een kapitaal waard en dat is niet te verzekeren. Dan maar 5 min een praam op.

! Mac schreef:Hee wat leuk PhiaBink! Dus volgend jaar weer wijze voorspellingen van het orakel Jofamosa!
iets weer waarneemt. Er wordt dan weer volop gekeken in haar waterbak of ze iets ziet. Eens kijken of de trillingen uit de lucht goed doorkomen en of ze iets op haar laptopje waarneemt