Warme volle uiers.....!!!1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annewill

Warme volle uiers.....!!!1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 08:35

Me welshje wordt tonnetje rond en dr uiers zijn op gezet en warm alleen blijven dr tepels nog heel erg naar binnen staan...

o ja als je dr over dr lijf aait voel je de ribben zitten terwijl ze goed en veel eet lijdt ze er dan onder????

tonie

Re: Warme volle uiers.....!!!1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:13

hoi annewill

graag meer info als je wat wilt weten b.v. wanneer is ze uitgerekend, is het haar eerste veulen en foto's is handig.....

je kan eventueel kijken op dit topic of je daar antwoorden vindt op je vragen....

en ribben voelen is oké, ribben zien niet.......

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=569680

annewill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 07:24

hej ja de ribben zijn ook te zien en met een maandje ongeveer is ze uit gerekend ze is 15 jaar en het is haar eerste veulen zal even fotos erbij zetten....

IloveShets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:37

Afbeelding

Foto, de linkse pony.

tonie

Re: Warme volle uiers.....!!!1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:01

Ziet er goed uit hoor!!! is echt niet te mager volgens mij je hoeft je geen zorgen te maken hoor ziet er prima uit, aan het einde van de dracht wordt de buik zodanig zwaar dat de ribben daardoor te voorschijn komen en de ruggegraat komt dan ook bovenop te liggen....en ik denk dat dat ook een beetje door haar leeftijd komt, ik vind haar er prima uit zien hoor, verder wel elke vier weken ontwormen en op de dag van de geboorte de merrie ontwormen hiermee voorkom je een hoop problemen met diaree bij het veulen ......

annewill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 14:32

oke thanks dank je ik was al bezorgd er mag ook niemand meer op zitten want dan bokt ze de hele boel bij elkaar...
over dat ontwormen ze staat op een grote wei is het dan ook nood zakelijk dat ze elke 4 weken een wormenkuur krijgt

annewill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 14:33

haha dank je rianne top.....

tonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 16:33

annewill schreef:
oke thanks dank je ik was al bezorgd er mag ook niemand meer op zitten want dan bokt ze de hele boel bij elkaar...
over dat ontwormen ze staat op een grote wei is het dan ook nood zakelijk dat ze elke 4 weken een wormenkuur krijgt

ja dat is aan het einde van de dracht noodzakelijk, dus als ze over een maand moet zou ik haar nu ontwormen en dan op de dag van de geboorte.....

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 16:39

IloveShets schreef:

Foto, de linkse pony.

Ja, de rechtse pony kan ook niet, hihi. Sorry voor deze ongelooflijk offtopic reactie, moest echt lachen toen ik wat beter naar de foto keek.

annewill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 10:01

haha ja hij moest net plassen...