beton wandelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxalishakexx

beton wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 21:20

hallo ,
ik heb een veulentje van 2 maanden oud en we zijn hem nu aan een touwtje leren lopen , verkeersmak enzo..
maar bij ons zijn er geen echt wandelpaden ,
wel rustige wegen van beton .
Nu wandelen we daar al 3 weken 5 dagen per week 20 minuten op .Kan dit kwaad voor de hoeven?
alvast bedankt
goele

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:21

Lijkt me wel. Zo stevig zijn veulenhoefjes ook weer niet. Jullie zullen toch wel een berm langs de weg hebben?
Daarbij, waarom zoveel mee werken? Ik heb onze veulens ook van dag 1 af aan in de hand gehad, maar niet 5 dagen per week 20 minuten...

xxalishakexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 21:26

Sylvia schreef:
Lijkt me wel. Zo stevig zijn veulenhoefjes ook weer niet. Jullie zullen toch wel een berm langs de weg hebben?
Daarbij, waarom zoveel mee werken? Ik heb onze veulens ook van dag 1 af aan in de hand gehad, maar niet 5 dagen per week 20 minuten...

we proberen zoveel mogelijk op die berm te lopen maar die is soms nogal smal. We gaan nu wat afbouwen met het werken hebben zelf ook gerealiseerd dat het wat veel is. Lekker nog wat in de wei mee wandelen zodat hoeven niet beschadigt worden en ook niet zo lang meer... bedankt!

tonie

Re: beton wandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 07:34

hmmm het beton kan misschien geen kwaad, maar ik vind 5 keer per week 20 minuten wel veel.....ik zou daar max 10 minuten van maken.....