Hier wat foto`s van vanmorgen:
-1-

-2-

-3-

-4-

-5-

-6-

-7-

-8-

-9-

-10-

-11-

-12-

-13-

Zoals jullie kunnen zien voelt ze zich wel opperbest, en dat is natuurlijk wel fijn. En hopelijk spoelt de regen haar nu wat schoon..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wat steekt die pruts toch uit! Eerst zo'n zware bevalling en bloedrige plas, nu twee keer een slokdarmverstopping...
Cheveyo schreef:tjee wat naar van die slokdarmverstopping, hoe kan dat?
Lekker weer even naar buiten, je hebt haar er groot plezier mee gedaan, dat laat ze wel goed zien!
MelanieS schreef:Wat een lekker dier weer!!! Heel mooi en zoet!! Heb haar oorsprong een beetje gemist; wie is de pappa?
frenia schreef:ach gutwat steekt die pruts toch uit! Eerst zo'n zware bevalling en bloedrige plas, nu twee keer een slokdarmverstopping...
gelukkig ziet ze er uit als een normaal veulen: deugenieterig
ze lijkt zich opperbest te amuseren nu

Pellie schreef:Zij niet, ik welze ziet er goed uit mariska, geen geestelijke knauw na die 2e onstopping van de DA?

Pellie schreef:Heb nog 4 flessen gluhwein in de kelder staan..hmmm er is bij nood vast wel een shrink te vinden in Ees, of een goed flesje wijn
ingeborg schreef:Is die neus nou zwart van de modder of..??
Leuk beestje, hoop dat die problemen niet meer terugkomen.

gelukkig gaat het nu goed met dr, ik vind het zo'n prachtig beestje!!
echt mooi
Mariska_28 schreef:Cheveyo schreef:tjee wat naar van die slokdarmverstopping, hoe kan dat?
Lekker weer even naar buiten, je hebt haar er groot plezier mee gedaan, dat laat ze wel goed zien!
Zoals je in het andere topic kan lezen denkt de veearts dat het waarschijnlijk door het eten van voordroog komt... ik hoop het maar..