Kijk ik in de stal doe ik de deur op mijn gemak open om naar de uiertjes te kijken en ja hoor er hangen korrels aan. Ik zeg tegen Christ de stal eigenaar er kan veel gebeuren maar vanavond gaat de wacht-o-mat om hij lachen, ik zeg nou ik kom vanmiddag nog een keer en dan vanavond ook nog en dan doen we hem om. Dus ik terug om een uur of 9 eerst nog ruzie gehad met dat apperaat om hem om te krijgen. Bijna door mijn merrie mijn kop eraf gebeten want ze heeft zo'n hekel aan singeltjes en ze moest deze uiteraard om. De stal eigenaar was niet thuis dus ik naar de overbuurman gelopen (waar de singel van is) en hij geholpen met hem goed om doen. Tsja zegt hij het kan zo maar eens zijn dat het vannacht komt, dus wij naar huis ik roep nog tegen hem misschien tot vannacht (met een big smile natuurlijk
) en twee en een half uur later om 00.30 gaat de telefoon, Tsja dan weet je hoe laat het is natuurlijk. Ik oppakken Yvonne snal komen want de voetjes blaas is er al. Nou ik werkelijk als een speer 120 km over de weg waar je 80 mag met flitspalen (hard op mijn rem natuurlijk) kom ik op stal is ze er net uit
, sta ik daar camera fototoestel, maarja wat een plaatje lag daar op de grond langs mijn merrie. Universe lag nog helemaal bij te komen en Ballistic lag er nog achter zwart van kleur, 2 witte voetjes en een wit kroonrandje en op haar neusje een heel klein wit streepje en groot met lange spaghetti benen
. Al mijn nachtmerries gelukkig voor niks een bevalling uit het boekje lekker snel en mijn meisje heeft er niets van geleden en dan nog zo'n mooi veulen het is achter de rug en daar ben ik wel heel erg blij om. De DA vroeg al aan mij wie er nu zenuwachtiger was ik of de merrie TSJA dat antwoord was niet zo moeilijk IK natuurlijk