Dinsdagochtend 18 april (ja is al tijdje terug, maar kon niet eerder foto's uploaden naar mijnalbum) lag er ineens een kleine hengst bij Oliesje in de stal.
Olies was pas voor 27 april uitgerekend dus ze was iets te vroeg. de dag ervoor was ik nog geweest, maar er was toen nog niets aan de hand. Ze was niet aan het kegelen ofzo. Olies heeft het helemaal zelf gedaan; de eigenaar kwam 's ochtends voeren en er lag ineens een lief veulen naast Olies
maar goed. . ik zelf vind het een erg mooi veulen toen ik m zag, dat hoofdje alleen al,,
en hij heeft een erg toepasselijke naam: Beauty, hij doet zn naam eer!!
Hij is erg nieuwsgierig en vind eigelijk veel best. ik heb hem al overal geaaid zodat hij leert dat er iemand aan hem zit. Soms vond hij dat niet leuk maar hij kwam toch weer terug naar me als ik m'n hand terug trok
maar goed, hij heeft een zwarte staart en donkerbruine manen. dat vond ik wel erg apart, want dat heb ik nooit eerder gezien. genoeg gekletst, hier zijn een paar foto's van Beauty:
actie in de bak
Beauty met OliesBeauty,,
Op stal, je kan hier klein beetje op zien dat z'n manen donkerbruin en niet zwart zijn.
zo als jullie merken ben ik helemaal verliefd op 'm. Hij is ook zo mooi vind ik
Laura