hoera, mossana,s spirit is er!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mossana

hoera, mossana,s spirit is er!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 06:28

gister is ons merrietje mossana,geboren, ongeveer om 21.00 uur na een dag kegelen is ze er, we waren om half negen nog gaan kijken moeder was flink in de wei aan het rond lopen kwam niet eens naar mij toe, snel naar huis de andere vrouwen halen toen we aan kwamen lag moeders in de wei voorbeentjes en hoofdje waren er bijna uit, mijn vriendin sandra, is het veulen uit de vlies gaan halen, ik was helemaal verstijft, na een half uurtje probeerde het veulen mooi op te staan, en iedereen zei het is een hengst, maar toen de va kwam bleek het toch een merrie te zijn de nageboorte kwam er niet uit, hebben de va moeten laten komen, na een spuit was het er naar half uurtje uit, veulen had wel wat problemen om de melkbar te vinden ze is ontzettend groot, ze snapt niet dat zich moet bukken en beentjes uit elkaar moet doen, hebben we wel even moeten helpen , foto,s komen strax ben zo blij dat met moeder en veulen alles goed is

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 06:35

Wat leuk! Gefeliciteerd Ik ben benieuwd naar foto's!!

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:24

Gefeliciteerd!!!

Foto's!!!

daniquetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:43

gefeliciteerd,natuurlijk willen we allemaal graag foto's zien...