daarna knak en zakte ze bijna naar de grond. Ik ben gauw maar wat gaan wandelen want ik wist er ook geen raad mee! Ik vraag me nu elke dag 100 keer af of ik er wel goed aan heb gedaan, het is al een grote merrie 1.74m en ik heb ze met haar 4 laten dekken misschien was het beter geweest als ik een paar jaar had gewacht tot ze wat ouder was en helemaal uitgegroeid. Ik ben bang dat alles nu een deuk heeft opgelopen want ze is nu van achter werkelijk heel zwak. Ik wilde haar tot het eind toe longeren maar omdat een maand geleden daar einschuz tussenkwam wat ook nog eens niet goed herstelde is dat niet gelukt. Op de kogel zit nu nog een heel ei zo dik maar de DA durft er niet veel meer aan te doen nu i.v.m. het veulen en ze heeft een maand geleden al antibiotica en ontstekingsremmers gehad 3 dagen lang. Ze heeft ook regelmatig krampen of voorweeën we hebben er donderdag 1,5 uur bijgestaan dat we dachten komt ie nu of komt ie niet en dan ligt ze te kreunen. Als je er dan bij gaat zitten legt ze haar grote hoofd op mijn schoot zo van help me en dan ineens gaat ze weer plat met een dikke kreun. Afgelopen week een DVD zitten kijken hoe ze liep toen ze niet drachtig was, en als ik dan kijk hoe ze nu waggeld pfft ik heb er ernstig mijn twijfels over. Heeft iemand hier ervaring mee, kan iemand me opbeuren
a.s maandag is ze uitgeteld maar ik zit het er nu echt uit te kijken voor hetzelfde geld laat ze het nog 3 of 4 weken zitten hi hi als ik de verhalen hier allemaal lees