Ik heb 2 camera's hangen van Multracamsystems, hij heeft ook een website www.multracamsystems.nl Ik heb de CCD-Infrarood, type MCSI151 en de Weatherproof Dag/Nacht Camera, type MCSI129. Waarvan ik op dit moment de eerste het beste beeld vind geven hoewel de tweede wat meer geschikt is voor langere afstanden dus niet voor een box. Ze zijn niet draadloos, volgens de eigenaar van de website geeft met kabel het mooiste beeld. Er wordt een programma bij geleverd waar je wel 4 camera's tegelijk op aan kunt sluiten en als iemand vanaf een andere computer een programmaatje download kan die ook mee kijken. Kijk maar even op mijn site bij kraamstal. www.letsdunit.nl Ik ben zelf niet zo'n ster in het maken van websites enzo maar ook daar heeft hij iemand voor die je kan helpen. Maar in principe loopt het via je IP adres dus geen website nodig.
We hebben er net 1 gekocht bij de Mediamarkt voor 100,- met infrarood en zo'n beeldscherm erbij. Het is allemaal duidelijk te zien, het kan natuurlijk beter maar je ziet genoeg!
Wij hebben een camera van de Boerenbond, ze waren 2 weken geleden in de aanbieding niet duur en super beeld. zowel beeld over dag als 's nachts (nightviewer ofzoiets) 65.-Euro waren ze geloof ik. Je moet ze alleen niet bij de magnetron zetten maar dit staat in de bijsluiter.