Donderdagnacht om ± half 1 werden we gewekt door het birth alarm, vrij snel daarna gevolgd door een enorme plons : de vliezen waren gebroken ! We hebben binnen een paar minuten gewacht tot ze zéker aan de gang ging, en zijn toen naar buiten gegaan. Uiteraard was uitgerekend die avond de bouwlamp die we op de wei gericht hadden staan, kapot gegaan
, dus we hebben ontzettend staan hannessen in het donker, met een zaklamp erbij.Pootjesblaas met 2 voorpootjes en neusje
Neusje vrijgemaakt
Zoals hier duidelijk te zien is, kwam zijn ene pootje sneller naar voren dan het andere, dat was nog even spannend en maakte het flink zwaar voor Keeva om zijn schoudertjes eruit te wurmen. Was wel even een spannend moment.
Opstaan en een betere houding zoeken, kijken of het dan lukt.
Jaaaa, toen was hij er een keer flink persen ook uit !
Die kleine was NU al aan het zoeken naar de melkbar
!Effe bijkomen ...
Vermoeide moeder en zoon ...
Dit kleine monstertjes was nauwelijks met z'n achterbenen uit z'n moeder, of hij wilde al proberen of je ook kon staan op die lange gekke dingen ...
Hallo lieverd ...
Eerste kennismaking met mensen-mama
Jaaaa, die lange stelten eronder ! (lekker bloedbad
)Ooooooooooo
Oeps ...
Nu op zoek naar de melkbar (dit ging allemaal echt in zo'n ongelofelijk tempo !!!)
Hier moet ie ergens zitten, maar er hangt zo'n gek ding bij ...
Dat was trouwens nog ontzettend lachen, we stonden daar met z'n tweeen te hannessen met die nageboorte, wilden hem opbinden maar kwamen echt handen tekort, dat ding glibberde iedere keer weer uit je handen (en dan te bedenken dat ik keurig van die latex handschoentjes in m'n "geboorte-emmertje" had zitten ... niet aan gedacht natuurlijk
).Andere kant proberen (omringd door paparazzi
)Jaaaa, gevonden !! Lekkerrrrr !
Meteen al een bokkesprongetje proberen !
Wat heb jij mam ?
Effe uitrusten ... (darmpek ook al eraf)
Moe ....
Aiden is geboren uit de combinatie Keeva :
x St. Patrick of Ireland :
Hij had dus eigenlijk BONT moeten zijn, maar dat maakt onze kleine kerel niet minder fantastisch natuurlijk
!!!Inmiddels is Aiden, zoals we hem genoemd hebben, ook al naar buiten geweest (dus droogfoto's !), maar daar maak ik wel even een apart topicje van (anders ontploft Bokt misschien
).
Als ik t dan zo zie.. denk ik echt zo van.. ik wil ook (A)

. Hij is erg leuk ondanks dat ie niet bont geworden is. Grappig trouwens die effen kleur uit een bonte combinatie.