Indra stond zelf binnen twee tellen op de trailer, haar vriendje die ook mee ging is helaas niet zo handmak en het koste dus een hoop moeite om hem er naast te krijgen. Ze werd daar erg onrustig van (en ik ook), uiteindelijk is het gelukkig allemaal goed gekomen. Nu staat ze in hetzelfde stallenblok als Maare straks gaat ze met een grote groep jong spul het land op.
Hallo! Ik ga vandaag verhzuien!

Samen vol spanning wachten op de trailer, ik was geloof ik nog het meest nerveus....

Lief!

Eindelijk de trailer op! Indra was echt superbraaf! Het dier op de achtergrond is haar vriendje die niet echt van plan was om dat grote ijzeren ding in te stappen...

Eindelijk thuis! Samen de paddock verkennen.

En weer op stal, lekker knabbelen aan het kuil.

Indra vond het heel raar dat ik steeds bij dat vossepaard stond, ze snapte niet echt dat ze nu moet delen.

Maare vond het ook een beetje vreemd, ze wilde maar al te graag weten wie dat vreemde mormel was.

Hier de stal, Maare staat in de tweede box aan de rechterkant. Indra en haar vriendje staan achterin links.
) Goed iig dat ze zo braaf was! Meestal ben je zelf zenuwachtiger, dat heb ik nou ook altijd
) Maar als ik die foto's zo zie ga ik toch steeds meer twijfelen of ze niet topch stiekem koffievos gaat worden inplaats van zwart! 

En nu genieten maar, met je beide dames op 1 stal!
!