De foto is ca 2 weken terug genomen, dus daar moest ze nog 5 weken.

De banden zijn nog knoerhard, wel een heeeeeel klein beetje uier (maar dat was de vorige keer ook niet veel)
Meer mensen met niet dikke merries?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MarijeR schreef:Ik heb hier ook een merrie staan die nog een week of 3 moet (3 mei uitgerekend).
De merrie is van zichzelf erg zwaar en breed gebouwd en heeft ook redelijk wat lengte. De eerste 10,5 maand lijkt ze absoluut niet drachtig.
Ieder jaar twijfel ik weer of er nog wel wat in zit maar dan groeit ze in de laatste paar weken weer erg hard.
Ze geeft altijd grote veulens en het is dan niet voor te stellen waar ze dat veulen al die tijd heeft verstopt...
Meavey schreef:MarijeR schreef:Ik heb hier ook een merrie staan die nog een week of 3 moet (3 mei uitgerekend).
De merrie is van zichzelf erg zwaar en breed gebouwd en heeft ook redelijk wat lengte. De eerste 10,5 maand lijkt ze absoluut niet drachtig.
Ieder jaar twijfel ik weer of er nog wel wat in zit maar dan groeit ze in de laatste paar weken weer erg hard.
Ze geeft altijd grote veulens en het is dan niet voor te stellen waar ze dat veulen al die tijd heeft verstopt...
Krijgt weer wat hoop!![]()
Heb in elk geval vandaag even hengstje erbij gehad en die moest maken dat ie wegkwam.