Bartje is al 1 geworden op de 5e en Assedo wordt dinsdag pas officieel 1, maar voor hun verjaardagen hebben ze een nieuw weitje gekregen. Gisteren druk mee aan de slag geweest en de mannen hebben nu meer ruimte en... GRAS! Vanmiddag ff plaatjes van de twee geschoten 
Ook al zijn ze 'al' 1, klieren doen ze nog als vanouds
Knappe kop Bart!
Zij aan zij grasjes eten

We noemen Assedo ook wel 'King of the Hill' need to say more? (jammer dat hij niet scherp is!)

Bartje is momenteel niet op z'n knapst
Hij krijgt ook al een lekkere fjordenbuik maar dat trekt vast allemaal weer bij
Foto's van de voorzijde zijn momenteel even niet beschikbaar voor publicatie, need I say more 

Assedo komt alweer heerlijk in zn zomervachtje, hij heeft een gladdere coupe dan zn mammie, echt een superzacht velletje!

Assedo is nu weer wat mooier, weer wat voller dan voorheen. Zal binnenkort wel weer een spurt krijgen! (al heb ik momenteel wel het idee dat hij een klein koppie heeft voor dat grote lijf
)
Als ik die pasgeboren veulies voorbij zie komen kan ik me toch bijna niet voorstellen dat hij ooit zo klein was! Assedo meet momenteel al 1.54 op zijn kont, toen we zijn moeder kochten op 3-jarige leeftijd mat ze ook 1.54! Om de hoogte zit ik dus niet in
Bartje meet trouwens ongeveer 1.35 nu, ook geen kleintje dus
De grote paarden staan nu in het weitje achter het huis en af en toe is het net alsof je in de spiegel kijkt, deze zijn alleen iets kleiner 
Goed, dat was het weer voor nu, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
! Ik vind hem heel mooi geworden, zo met dat dunne velletje en weer mooi op gewicht!

)
). Superverzorgd dit stel