Afgelopen week alleen maar getobt met moeder. Vorige week had ze bijna Einsuzh hier heeft ze ontsteking remmers voor gehad en antibiotica. Vanmorgen haalde ik haar uit de stal en toen zakte ze achter elke keer door godver het is altijd wat.
. Maargoed vorige week was het veulen in de buik nog super actief en dat is nu niet meer. Afgelopen zaterdag kwam ik in de stal en toen dacht ik dat ze bezig was, heel haar stal stond op zijn kop en ze lag een partij te kreunen helemaal plat lag ze ook ik kon er gewoon bij gaan zitten. Toen heb ik er snel iemand bijgehaald en hebben we ze omhoog gejaagd en toen ging het weer. Maar sinds afgelopen zaterdag zet ze haar stal elke keer zo op zijn kop. Is het veulen dan aan het draaien of is dit normaal gedrag. Ik krijg met de dag meer medelijden en ik denk niet dat ik haar nog ooit laat dekken maarja daar kan ik over een paar weken ook weer anders over denken. Sinds een dag of 5 heeft ze ook uiers gekregen. Ze zijn nog niet helemaal vol gelukkig anders krijg ik helemaal de stuipen. Wie heeft hier ervaring mee???

ik ben blij dat ik niet de enigste ben. Ik ben 33jr en ik lijk wel een kleuter. Waar ik een stal huur die heeft een camera gekocht voor in haar stal zodat hij haar nog beter in de gaten kan houden (buiten de wacht o mat ofzoiets die ze om krijgt dadelijk). Ik sta nog niet zo lang daar maar dat vond ik wel kei lief
. Altijd fijn als je weet dat je merrie ergens staat waar je weet dat ze meeleven. Verder is het op het moment rustig de uiers zijn niet dikker geworden en ik zie het veulen bijna niet meer bewegen
maar ze zeggen dat het dan goed licht dus dat neem ik dan maar aan. Ik hou jullie op de hoogte allemaal succes in ieder geval