Eigenlijk hadden we het nog niet verwacht, Hillie was woensdag uitgerekend en ze had gisteravond ook nog helemaal geen melk, alleen hars. Mama en Rosalie waren niet thuis, papa en ik lagen om kwart over 11 ongeveer in bed. Papa keek nog even TV en schakelde daarna weer over op het beeld van Hillie's stal (camera is aangesloten op hun TV), en daar lag ze al! Mij wakker gemaakt, nouja de stal in, het was helemaal gezond, alles wat goed gegaan. Opa opgebeld, hij kwam er meteen aan, mama en Rosalie ook bellen, die waren niet te bereiken. Binnen een half uurtje waren ze er wel allemaal. Tooske probeerde te staan en daarna te drinken, gewoon alles goed. Hillie kreeg nog wel na-weeën, voor de geboorte had ze vrijwel geen weeën gehad. De nageboorte bleef hangen, na 2 uur was hij er nog niet uit. Toch maar de dierenarts gebeld, hij heeft Hillie wat spul gegeven waardoor haar baarmoeder zou krimpen. Als vanochtend de nageboorte er nog niet af was, moesten we hem weer bellen. Gelukkig was hij er gewoon af
Tooske is al hartstikke nieuwsgierig naar ons, ze komt naar ons toe en we kunnen haar prima aaien enzo. Hillie vind het allemaal goed. Verder is Tooske een prachtig beestje, een merrie en gezond, dus helemaal perfect! En ze is heel aanhalig en nieuwsgierig, dus lekker aaien enzo.. *ben verliefd op dat beestje
*Foto's

Jongens, kijk maar uit, jullie gaan nog veel van me horen!

.