hoelang zou het nog duren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxalishakexx

hoelang zou het nog duren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 11:42

hey!,
Montana is al 7 maanden van mij , maar toen we ze kochten wisten we niet dat ze drachtig was .Pas na een maand werd ze heel dik en begon ik me zorgen te maken.Dan de dierenarts maar gehaald en die zei dat ze dus idd zwanger is, maar hij wist niet hoelang.Nu zijn we dus al heel wat maanden verder en ze werd als maar dikker en dikker.En ja , zo'n maand geleden begon ze stilletjesaan wat uier te maken.Maar nu weten we nog niet voor wanneer het is , want iedereen zegt iets anders.
Wat denken jullie?

dit is haar uier , een week geleden , nu nog wat dikker geworden.
Afbeelding

en haar buikje
Afbeelding

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:56

wawie wat is de al dik zeg volgens mij duurt het niet meer lang

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:59

Je moet eigenlijk even een foto van haar kruis laten zien.Als de banden weg zijn en de staart er bovenop ligt kun je er van uitgaan dat het niet lang meer duurt.Als je de staart op kan tillen zonder dat het paard tegendruk geeft,is de geboorte nabij!

xxalishakexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 13:03

FlairS schreef:
Je moet eigenlijk even een foto van haar kruis laten zien.Als de banden weg zijn en de staart er bovenop ligt kun je er van uitgaan dat het niet lang meer duurt.Als je de staart op kan tillen zonder dat het paard tegendruk geeft,is de geboorte nabij!

dankje!Maar wat bedoel je met banden?

Iriis_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:05

vast niet lang meer

FlairS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:11

Bovenop haar billen zeg maar lopen 2 hele stevige banden(pezen,spieren)die moeten zacht worden om het veulen erdoor te kunnen laten.Normaal heeft een paard een lekkere volle kont.Als het veulen er bijna aankomt krijgt het paard een kont waar geen spieren meer op lijken te zitten.Je ziet dan ook waar de ruggegraat staart begint te worden.Het wordt daar in die buurt lekker zacht allemaal.

xxalishakexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 13:26

FlairS schreef:
Bovenop haar billen zeg maar lopen 2 hele stevige banden(pezen,spieren)die moeten zacht worden om het veulen erdoor te kunnen laten.Normaal heeft een paard een lekkere volle kont.Als het veulen er bijna aankomt krijgt het paard een kont waar geen spieren meer op lijken te zitten.Je ziet dan ook waar de ruggegraat staart begint te worden.Het wordt daar in die buurt lekker zacht allemaal.

oke dankje

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 11:39

Ik geef haar nog 3 weken of korter
Wat een buik heeft ze al zeg. Ben echt benieuwd..