. Ivanka's uier is me daarentegen steeds meer een raadsel aan het worden. Ik heb alles gedaan wat in de boeken staat, geen krachtvoer en er niet aankomen.
Ze heeft 4 of 5 dagen geen brok gehad en nu krijgt ze nog steeds heel weinig, ik denk maximaal 1/3 schep per dag. En dat is dus echt gewoon niks, als je bedenkt dat het normaal gesproken 3 kilo was
. Ze kan hele dagen naar buiten, dus (als ze wilt) kan ze genoeg bewegen.
En in de eerste week ging het ook volgens het boekje, na een dag drupte er nog een klein beetje melk uit de uier, maar dat was ook snel over. En in die dagen erna slonk de uier mooi verder
. Maar sinds een dag of 3 is die uier weer behoorlijk aan het groeien en ik zag vandaag ook dat er weer melk uit kwam druppen. Ivanka ziet er zelf goed uit, niet alsof ze er last van heeft en ze eet/drinkt en mest ook goed. Vandaag wel gevoeld of de uier niet hard was, maar ik mocht er niet aankomen... En dat is opzich ook niet echt iets voor Vank.
Even een paar fotootjes:
En dit was de uier op de dag dat Aidan is opgehaald, en hier al een uur of 6 weg was:
Wat moet ik er nu mee doen? DA langs laten komen of het toch nog maar een paar dagen aankijken?