Ik sprong gewoon een meter achteruit, echt heel gaaf om het te voelen , ze heeft een superdruk veulentje in haar buik , we moeten nog even wachten want ze is 15 april uitgerekend !Moest het even kwijt..............
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik sprong gewoon een meter achteruit, echt heel gaaf om het te voelen , ze heeft een superdruk veulentje in haar buik , we moeten nog even wachten want ze is 15 april uitgerekend !
Laat het maar weten als het geboren is!

,
in haar buik. Die is als ik Top aan het borstelen ben iedere keer aan het schoppen echt heel gaaf alleen een beetje zielig voor Top die staat dan echt met zo'n hoofd van moet dat.....
April, dat schiet al op 
Mikkiej schreef:leuk joh dat je hem voelt!
lijkt me best raar om opeens een ander paardje te voelen in de buik..

Zus en moeder hebben nooit wat gevoeld. Ik was toevallig op het goede moment op de juiste plek
pascha7 schreef:ik heb ook een drachtige merrie en die moet pas begin juli en dat veuleen is nu al een klier het is nu als een springer in het veld.
het rijden vindt de merrie nu al niet leuk meer. maar ze moet blijven bewegen, voor een mooie dracht
Dus die heeft een heerlijke vakantie gehad. Ze liep zowat de hele dag buiten niks te doen