bij ons op stal een veulen van sandy
en de vader is burnt starlicht
ben benieuwt wat het wordt kan niet w88ten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Oeps westernboy, Rom is weer bezig hoor
Succes met wachten en wel foto's plaatsten he? Van het veulen! jeddah schreef:Dat kan ik me voorstellen! Overigens heet de hengst Burnt Starlight..Succes met wachten en wel foto's plaatsten he? Van het veulen!
westernboy schreef:jah zeker ga ik veel veulen,s maken
jah jah en sorry van die naam van die hengst maar ik typ snel en blind dus altijd wel een spel foutje
Sorry Kel, ik moest het ff kwijt!!!
Nisan schreef:Kijk ff naar de quote!!
westernboy schreef:jah jah wij vewachten dit jaar
bij ons op stal een veulen van sandy
en de vader is burnt starlicht
ben benieuwt wat het wordt kan niet w88ten![]()
Hollybolly schreef:het is hier geen babbelbox.
Hollybolly schreef:o, misschien kan je dat beter in een andere catagorie doen, paarden of manege praat en anders in de huiskamer, hier komt waarschijnlijk een slotje op
Hollybolly schreef:niemand kan wachten op het veulen, ik zou maar eens gaan meebabbelen in het dikke buiken topic, VEEl meer mensen die het over toekomstige baby's hebben.
ik ben geen moderator dus ik bepaal niet of er een slotje op komt maar heb wel even getemd, (gezegt dat hier een slotje op moet)
westernboy schreef:jeddah schreef:Dat kan ik me voorstellen! Overigens heet de hengst Burnt Starlight..Succes met wachten en wel foto's plaatsten he? Van het veulen!
jah zeker ga ik veel fotoo,s
maken
jah jah en sorry van die naam van die hengst maar ik typ snel en blind dus altijd wel een spel foutje
wat een idioot topic, niemand kan wachten op zijn veulen, maar daarvoor hoeven we niet allemaal een topic te openen!
zo hoef ik het niet meer te doen!)