Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hollybolly schreef:dat is lekker handig ups, kom eens in het DBtopic, heelgezellig. ben benieuwd naar hoe je paardje eruit ziet enzo....
daantjuhhh schreef:Zo ken ik iemand die op de dag van de bevalling nog op het paard zat en ik ken er die al 3 of 4 maand van te voren moeten stoppen.
!
.
.
.
. 

patty1985 schreef:Mijn merrie is nu 8,5 mnd drachtig maar die loopt elk paard er nog uit .Als ze los is dan bokt en rent ze alles nog bij elkaar zijn jullie merrie's ook nog zo dol en werklustig zoals de mijne want ik rij haar nog gewoon zo makkelijk.
ze is ook pas dit jaar beleerd. (naja 2005
) patty1985 schreef:Ja af en toe vraag ik me weleens af of het kwaad zou kunnen als ze nog zo door het dolle gaan, maar met rijden merk ik niet echt iets aan haar maar net wat je zegt over 2 weken ga ik het toch afbouwen en meer richting het longeren
haike schreef:Ik rijd er een die eerste week maart al veulen moet krijgen, morgen nog laatste wedstrijd met haar. Had eigenlijk 8 jan. laatste wedstrijd al maar ze liep nog goed en kon bijschrijven. Ben benieuwd, vandaag liep ze nog erg goed.