Heb getwijfeld om het hier neer te zetten om reacties van "oooh wat vroeg" en "wat zielig met deze kou" maar goed...ben zooooo trots op haarMeet Flash, geboren op 01-01-2006
Oooooh, wat een scheetje, GEFELICITEERD Mooie kleur ook, wat voorn ras is het????Veel plezier met haar!
Wat een POEPY ! Mooie kleur ! niks zieligs aan (vind ik ) en jij ook zoals ik las veel succes nog verder ! hou je euhm ?
Wat een scheetje!!! Veel plezier met haar!Das toevallig: ik heb een zwart/witte paint genaamd Splash, lijkt op Flash.
Wow, Djuun, wat een pracht!! Dat heb ik dus echt helemaal gemist, kom er gewoon niet meer toe bij te lezen bij 'het topic' . Is het helemaal goed gegaan met de bevalling, staat er een topic op KS? Ik ga zo even kijken iig .Van harte gefeliciteerd!!
Sabiientjje schreef:Ahh Hij/Zij is echt lief en m00i Een tinkertje ?1/2 tinker 1/2 NRPSHier nog een foto van haar waar ze helemaal op staat. Ik heb inmiddels voor straks al een heel goed tehuis voor haar ....ze gaat naar mijn vriendin
wat een scheetje!! en super grappig getekend!! alleen maar beter dat ze straks naar je vriendin gaat.. beter kun je het denk ik niet hebben!!
Gefeliciteerd! Wat een leuk ding en wat een prachtige geboortedatum.Als je vriendin straks toch niet... Of als jij denkt... Of als...Of...Of...*'k geloof da'k fliefd ben *