(Daarnaast zei hij ook dat Aidan heeft, wat Ivanka mist.. Arme Vank
). Hij begon er ook al vrijwel direct over dat Aidan aan de grote kant is. En dat klopt, want de laatste tijd is hij flink aan het groeien
. Het was me al opgevallen dat zijn kogels wat dik zijn, maar het voelde niet warm aan en hij had er zelf ook geen last van, dus dacht ik er zelf ook weinig van. Hij zei dat het kwam omdat hij zo hard aan het groeien is (ik had hier nog nooit van gehoord overigens). Hij zei dat het verstandig zou zijn om vitaminen bij te voeren, omdat hij meer nodig heeft, dan dat hij nu krijgt.
Ik voer iets meer dan een halve schep veulenbrok per dag en bij elke voerbeurt (2x per dag) krijgt hij een handje muesli erbij. 's ochtends krijgen ze kuilgras van mijn oom en 's avonds krijgen ze (veel) hooi. Daarnaast drinkt hij nog bij Ivanka, maar hij drinkt ook regelmatig wat water. Niet zo heel veel, maar ik zie hem toch regelmatig een paar slokken nemen uit het drinkensbakje
. Is het echt nodig dat ik hem vitaminen bij voer? En welke vitaminen heeft hij nodig?
En sindsdien geef ik af en toe eens wat vitaminen met een spuit in haar mond.. Helpt de weerstand op te bouwen en ja.. Je weet wel wat vitaminen inhoud e 
.
. Overigens krijgt zij hetzelfde voer als de rest, alleen (nog