De meeste die in het bezit zijn van een drachtige merrie zal zeker wel bijhouden hoeveel dagen ze ongeveer nog moeten. Ik tel al af vanaf dag 140. Dus dat ze nog 200 dagen moest. Zou het leuk vinden wanneer mensen hier even zeggen hoe lang hun merrie nog moet. IK zal vast beginnen:hollyday moet vandaag nog 126 dagen!! (uitgaande van een dracht van 340 dagen.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik echt niet precies weet hoeveel dagen mijn Hon drachtig is... Nicole 288 herinnert me telkens aan een bijzonder getal..... Voor mijn gevoel is het nog lang geen juni..... Tegen die tijd weet ik wel hoe lang ze nog moet, nu maak ik me meer zorgen om dingen als heeft ze het wel warm genoeg.... of kan ze nu wel naar buiten met al die sneeuw.... Vorig jaar met het eerste veulentje was ik ook zo bezorgd...en hield de tijd niet zo in de gaten.....
Thanks Nicole!! Elke keer neem ik me voor het goed te onthouden en zelf door te tellen. Maar dan ben ik het ook zo weer vergeten en moet ik veel moeite doen om uit te rekenen hoeveel dagen ze is....
Ben net nog even bij haar geweest.... Ze stond net lekker even buiten... Nootje was aan het rondrennen maar zij niet hoor!! Ik weet nu wel nog 25 daagjes en dan komt ze fijn naar Huis met Ardino.