Luna is 18 September geboren. Het is een ontzettend stoer hengstje!
Hij is zo snel met alles! Hij at erg snel gras, ging erg snel al een eindje weg van z'n moeder en ging zo snel als hij kon opzoek naar andere pony's en paarden.
Het gaat nu erg goed met Luna, hij is gek op mensen. Als ik de wei in kom, komt hij hinnekend naar me toe rennen en dat al vanaf 5 weken! Hij is nu al helemaal gek op poetsen en hij loopt de hele tijd achter je aan. Dat komt denk ik ook doordat bij zijn geboorte maar liefst 6 mensen om hem heen stonden. Hij kon maar net staan en hij liep meteen al naar me toe. De geboorte ging ook helemaal super.
Hij kan bokken en rennen als de beste en speelt graag met andere pony's. Hij staat nu ook samen met een ander paard van wel 1.65 m en daar rend hij ook gewoon op af hoor!
Wat vinden jullie hier van: hij is nu bijna 10 weken en: gaat al aardig z'n eigen gang en loopt niet meer echt met z'n moeder mee, hij eet gras, hooi en zelfs brokken (geven wij niet maar eet met z'n moeder mee) en hij kan al aan een halstertouw meelopen en ik mag overal poetsen.. vinden jullie dit ook niet allemaal heel snel gaan? Ik ben er erg blij mee hoor alleen ik had gedacht dat het wel een stukje langzamer zou gaan of is dit toch heel gewoon?
Foto:

Groetjes Stal Shine
.. maar met het halster ging k een keer heel voorzichtig proberen.. Hij liep een beetje mee en wou daarna weer gaan rennen.. ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar volgens mij vind hij het wel leuk want dan als ik hem mee laat lopen maakt hij van die huppelpasjes achter me aan. Maar ik doe dit altijd maar een paar stappen en dan maak k het halstertouw weer los, want k wil het rustig aan doen!