) maar hij wordt zondag alweer 4 maanden! Tijd voor een nieuw topic dus
. Bij deze ook even een bedankje voor alle stemmen in de veulenverkiezing!
Ik kwam de wei in en ik werd ontdekt door mams:
Hihi, die maantjes en dat voorplukje

En het wordt weer tijd voor een terugblik
. Links Aidan op 18 dagen en rechts Aidan op 4 maanden;Neusje
Toen ging Ivanka opeens flippen (in die 3,5 jaar dat ik haar heb, heb ik haar nog nooit zo geflipt meegemaakt
) en Aidan deed natúúrlijk mee 
Wat een rotjoch is hij toch ook eigenlijk voor zn moeder, hup.. tanden in de achterbenen
Dan vraag je je af he, in de stal hangt een drinkbakje met schoon drinkwater.. Gaan ze uit de plas drinken

Na een slokje water gaan ze weer vrolijk door

Ivanka had de grootste lol, zie dat staart(je
). Jammer dat deze foto niet scherp is..
Ivanka stond hier als een gek te snuiven

Groooooote man

Mijn tweespan (Ivanka zag hier een koe, die ook ging flippen, omdat hun zo gek deden
)Mama Vankie!
*bries*
Aidan van rechts:
Aidan van links (hij begint uit model te raken)
Toen was de rust weer teruggekeert, maar hier nog een filmpje van Ivanka en Aidan. Of eigenlijk.. een heel snel filmpje
. Maar blijf het mooi vinden om te zien hoe Ivanka nu in de wei rondrent. Het gaat allemaal supergoed met haar!
Ze is blij, enthousiast en begint nu wat bazig te worden naar Aidan toe. Hij mag minder, maar helaas blijft ze het geen probleem vinden als hij haar staart in zn bek heeft. Ik ga morgen beginnen aan de fles Tobaco (of hoe heet het ook alweer, heet spul iig
) want antibijt voor paarden werkt bij hem gewoonweg niet. En aangezien Ivanka's staart nu zo onderhand even lang is als die van Aidan...
. Hij mag ook niet meer mee-eten met Ivanka in de voerbak, dus krijgt hij nu 's ochtends en 's avonds zn eigen bakje veulenbrokjes
.Maar goed, het filmpje: http://www.youtube.com/?v=kdinDsKcx0k