Ze is nu over de helft.
Groetjes Nathalie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ze gaf toen aan weinig zin meer te hebben in hard werken..
. Hollybolly schreef:ey, gefeliciteerd met je drachtige merrie, k heb zelf ook een drachtige merrie die volgende week 6 maanden is. Het is per paard verschillend hoelang je natuurlijk door kunt rijden, je moet daarom goed naar je merrie luisteren. Ik heb soms het gevoel dat mijn merrie een beetje misbruik maakt van de situatie en wanneer ze geen zin heeft in rijden aangeeft dat ze niet meer wil, ik rijdt haar dan gewoon nog even door, want ze kan het nog best. Nu mag je absoluut niet meer springen, dat kan ze niet meer, en dat is ook niet goed meer. Probeer haar zoveel mogelijk in beweging te houden, want hoe beter haar conditie is, hoe makkelijker de geboorte later zal gaan. Zelf stop ik rond de tijd dat ze 8 a 9 maanden is. ze kan dan nog wel een beetje rustig stappen en draven wanneer ze daar zin in heeft, maar echte trainingen zal niet meer lukken. Probeer het goed af te bouwen, en houd haar goed in beweging, de laatste 2 maanden een beetje aan de hand gaan stappen enzo. veel suc6 met je merrie.
PS ik zou het leuk vinden wanneer je op mn forum ging kijken en af en toe eens verteld hoe het met jou merrie gaat, ze zijn denk ik ongeveer gelijk uitgerekend