Aangezien je bij onze trailer de achterdeurtjes (het bovenste gedeelte) met een klap dicht moet slaan, hebben we besloten om dit open te laten en ik ben erbij gebleven om ze vast te houden (vandaar dat de stang er nog in zit). Dit ging fantastisch, hij stond lekker relaxed, heeft de hele trailerrit met de oortjes naar voren gestaan, dus een goede ervaring. Vervolgens de trailer uit. Wij hebben een voorlader, dus eerst Andros naar achteren geduwd, mijn vriend had hem vast, ik Myrdal eruit gelaten (die tippelde mooi naar beneden, soms wil ze wel eens springen), Andros er gelijk erachter aan, die tippelde er ook prachtig af.
Toen was het kijken waar ben ik? Myrdal is bezig met haar favoriete bezigheid.
Hier kun je goed zien dat Myrdal al weer wat is aangekomen
Onze chauffeuse, aangezien mijn ouders niet konden (die moeten helemaal uit Groningen komen).
En toen konden ze de wei in, bij ome Justin.
Natuurlijk moest er gerend worden, dit ging echter heel gezellig (helaas vage foto)
En weer terug
Andros showt zijn gangen
En weer de staartjes in de lucht
Mooie draffoto
Myrdals aandacht gaat alweer naar het gras
Oom Justin. oom Justin wordt straks leider van de kleuterklas, hij blijft bij de afgespeende veulens en voedt ze (hopelijk) op.
En wat doe je als je helemaal op je gemak bent.....
Juist, eten!
Hij is zeker alweer groot mooi weiland ook hebben ruimte zat heerlijk!!! Myrdal ziet er best goed uit zo en dat wordt denk ik alleen maar beter helemaal goed!!!