. Het gaat allemaal hartstikke goed, zowel met Aidan als met mams. Ondanks de slechte start is het allemaal toch weer helemaal goedgekomen dus! Gelukkig maar
. Gezien het terugblikken op de foto's van net na de bevalling erg in trek is, doe ik ook lekker mee met de trend
. Zo trof ik Aidan 2 maanden geleden aan...
Mama de klus helemaal zelf geklaard, potverdikkie. Ik baal er nog steeds van dat ik binnen een film ben gaan kijken. Ik zal bij Miss Congeniality dus ook altijd aan Ivanka en Aidan denken
. Maar ja.. het is allemaal toch nog goedgekomen, dus ik geniet maar met volle teugen van Aidan (en Ivanka uiteraard
). Een van de eerste keren dat Aidan stond, zie Ivanka! Zo lief!
En dit is de "grote kleine" man nu!
Ik wilde een leuke foto maken van Ivanka en Aidan in de stal, maar ja.. Aidan was moe

En we worden steeds donkerder!
En ook steeds groter

Zie hier de man op zn eerste dag in de wei... nog heeeeeeeel dichtbij de ubermama

Mama pesten...
Mama not amused

Toen ben ik gaan rijden en ondertussen maakte mijn zus foto's. Aidan is in het begin altijd érg hyper, maar dat zwakt later gelukkig af en dan gaat hij vooraan in de wei wachten op mama
.(Dit is de laatste keer dat ik terugblik hoor, maar vind het zo'n geweldig verschil
). Aidan galoperend in de wei als 3-dagen-oud-mannetjeEven stappen

Ik was Ivanka aan het losstappen en Aidan begon al een beetje te klten

Ik weet zeker dat ie hier iets aan het bekokstoven was

En voilà, het was weer zover... we hadden weer een aanhangwagen

Nu kapt hij er meestal wel mee als ik in mn vingers knip of hem op zn neus een tik geef
.Gelukkig hebben Ivanka en ik ook zonder aanhangwagen kunnen rondhobbelen

Schuin door de bocht

En ondertussen waren Ivanka en ik druk bezig

Eventjes uitdraven, all in the family

Meelopen gaat ook al heel goed!

Eigenwijs dat het is