Veulen opfok in (zuid)-Limburg???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stubbie

Veulen opfok in (zuid)-Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 10:58

Is er iemand bekend of heeft er iemand een naam of adres van een veulen opfok in (zuid-)Limburg?????

Djana

Re: Veulen opfok in (zuid)-Limburg???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:58

In Merkelbeek bij Guido zou je eens kunnen vragen. Ze lopen daar met 30 á 35 veulens samen. In de winter gaan ze in de loopstallen. Mijn jaarlinghengst staat daar nu en het veulen gaat er volgende maand heen.

Boxer11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:14

En je kunt eventueel ook naar stal Chevallei in Noorbeek.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:25

bij ons op stal doen ze het ook ze staan nu nog buiten zodra het echt te koud word komen ze binnen in loopstallen ze worden dagelijks bijgevoerd door droog brood enzo pb me maar voor meer info en het zijn niet zo een grote groepen zodat er meer toezicht op is

stubbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 08:39

Mensen allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. We hebben hem gisteren naar Ottersum gebracht. http://www.paardenopfok.nl/
Was er heel erg mooi en groot en hij kwam al meteen met 2 andere hengstveulentjes in een loopstal waar hij zich al gauw leek thuis te voelen. Het was een eindje rijden maar zeker de moeite waard!

schattemaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 15:09

Wat leuk.. Ik zit erover te denken mijn veulen daar ook heen te brengen.. Ik ga binnekort daar een kijkje nemen.. Maar dus de moeite waart?