karakteranalyse Cesair

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vasthi

karakteranalyse Cesair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 22:01

Onderstaande analyse van mijn Tinkerveulen Cesair is gedaan door Roos (Superroos) hier op Bokt:

Cesair kan een zeer intelligente en gevoelige persoonlijkheid worden naar mijn idee, haar hoofd is mooi verfijnd, sommige tinkerveulens hebben echt al een ramshoofd.
Haar oogjes zitten mooi aan de voorkant van het hoofd wat inhoudt dat ze zelfbewust is
ook heeft ze een breed vlak tussen haar ogen, dat gaat haar een intelligentie geven waarmee ze onervaren mensen kan overtroeven.

Ze is nu al intelligent, maar ze is verder nog niet ontwikkeld, toch is dit al een mooi begin want sommige veulens hebben echt nog van de vlakke kaken en onverfijnde snuitjes, die lopen naar mijn idee gewoon al wat achter met hun mentale ontwikkeling.

Verder is haar snuitje mooi verfijnd, wat aangeeft dat ze vriendelijk is
en haar bovenlip is goed gevormd, het is, en wordt dus een echte denker.
Haar oogjes staan mooi open en helder, wat erop duidt dat ze goed geinteresseerd is in de wereld om zich heen

Wat me als eerste opvalt als ik naar de foto van voren kijk zijn haar oren, prachtig gevormd en mooi recht omhoog, dit wijst ook al op intelligentie en een energiek karakter, ze zou wel heftig kunnen worden als er teveel druk op haar staat.
Verder heeft ze mooi 1 kruin op dr hoofd dus is ze vrij ongecompliceerd.

Als Cesair een goede consequente opvoeding krijgt en er worden vaak leuke en afwisselende dingen met haar gedaan groeit ze uit tot een mooie intelligente en gevoelige persoonlijkheid, een paardje dat graag werkt en dan ook echt geinteresseerd, enthousiast en energiek is
een echt open paardje is ze dan wat mensen ook echt vertrouwd en er graag voor werkt

Roos, volgens mij klopt dit verhaal helemaal!!!

Hierbij nog wat foto's van afgelopen donderdag.
Afbeelding
Eerst bij mams uit de bak mee-eten.
Afbeelding
en daarna lekker grazen, dat gaat wel moeilijk met die lange stelten.......
Afbeelding
Afbeelding
Heb je nog wat lekkers?
Afbeelding
Afbeelding
Ik krijg al best mooie sokjes toch?
Afbeelding
Tot de volgende keer!

snowdon

Re: karakteranalyse Cesair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:07

Wat ziet ze er enorm schattig uit!!! Die staart blijft ook echt geweldig, haast zonde dat ie langer wordt... Dan is die zwarte staartvlek een heel ander zicht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:09

Ze ziet er prachtig uit!

Denk dat ik ook eens een foto van Isa naar Roos ga sturen en vragen of ze er wat over wilt zeggen Klinkt heel interessant

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:35

Wat een knappe jongedame is dat zeg, en inderdaad, die staart is geweldig zo
Ik ben erg benieuwd hoe ze uit gaat groeien! Klinkt trouwens erg interessant die karakteranalyse!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 07:54

Nou, met die ananlyse kan je dik tevreden zijn!
Leuke foto's! Echt een dapper dametje

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:41

hey leuk topic zeg, leuk dat mn analyse erbij staat
vond het leuk om cesair te bekijken
heb er ooit in het hele begin ook een van vasthi gemaakt he, maar durf nou niet te zeggen denk ik dat ik daar nog compleet achter sta haha, dus als je een keer goede foto's hebt mag je ze best sturen

leuke foto's van ze ook, ze zijn mooi allebei

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:53

Wat een leuk beestje.
Mooie analyse!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 12:20

Ik denk dat haar staart later heel veel zal lijken op die van mams, als ze hem dan maar wat schoner houdt

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:00

Wat een lekker stel zo!
Ze is echt heel leuk getekend, maar die staart-vlek had ik nog nooit gezien, gaaf!