Wat moet ik nu doen!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

Wat moet ik nu doen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 10:05

Watm oet ik nu doen?mijn merrie haar vuelentje qartousche was gestorven na 17 dagen,dus heel veel verdriet enzo maar mijn opa en heel de familie eignelijk wil ze opnieuw laten dekken maar dat wil ik niet omdat als het dan weer misloopt mijn merrie het echt niet zal overleven en ze loopt nu paardig maar als ze nu naar de hengst zal gaan gaat haar conditien iet goed meer die meot ik dan terug op peil brengen tegen mijn kamp
Afbeelding

Afbeelding

dat was haar veulen ook haar 1ste veulentje!!!

lucas03

Re: Wat moet ik nu doen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 11:11

ja dat is heel vervelend. Toch zul je er samen met je familie uit moeten komen.

Tibamar

Re: Wat moet ik nu doen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:37

Je kunt het altijd nog een keer proberen...wie weet gaat het nu wel goed...en dan heb je wel een heel leuk beestje...
Tis heel naar dat het soms mis gaat...maar dat is nou eenmaal zo en daar doe je niks aan...
Zo gaat de natuur ook...
Merries in een wilde kudde verliezen ook wel eens een veulen en worden dan vanzelf wel weer gedekt door de hengst en dan gaat het dan wel weer goed...
Je weet het maar nooit...
Als je haar laat dekken gewoon heel goed je merrie in de gaten houden...als er iets raars is gelijk DA bellen...

Maar je moet het indd zelf weten...en er met je familie uitkomen...
Suc6 ermee!

Vorig jaar is het met een Shetlandmerrie hier ook helemaal misgegaan
Toch wel weer geprobeert en ze staat nu op knappen en tot nu toe lijkt alles goed...
Mocht het nu weer fout gaan wordt ze niet meer gedekt