Hey ditchie!!
Je kent me wel niet, maar toch even dit bericht...
Wat ontzettend gaaf om een foto te zien van een phillip veulen!
Waarom? Omdat hij in 1997 is geboren bij de manege waar ik lang heb gereden. Zijn moeder en oma staan daar overigens nog.
Philip zelf ken ik vanaf zijn geboorte, heb het net niet helemaal zien gebeuren, maar heb hem gezien vanaf het moment dat hij eruit floepte.
Toen hij afgespeend werd heb ik hem jarenlang niet meer gezien. in 2004 kwam ik hem weer tegen. Sinds 3 jaar werk ik namelijk op concours hippique eindhoven en ineens kwam er een paard de ring in wat phillip heette. Op de een of andere manier wist ik direct dat het de phillip moest zijn die bij ons geboren was. Waarom, ik hoorde phillip en zag dat het een lord was...toen pas keek ik naar he tpaard en inderdaad hij was het. Voor het laatste beetje zekerheid ik dus op van der vleuten afgestapt en inderdaad hij was het....Dag erna nog veulen foto meegenomen want die wilde Maikel en zijn vader wel zien. Maikel reed phillip toen overigens. Hoe ik het deed weet ik niet, maar ik had hem dus op zijn naam herkend...
Nog vreemder, jaar later herkende ik weer paard wat bij ons gefokt was, ook op naam / afstamming.
Maar goed wat ik je ook wilde vertellen is dat ik een foto heb van phillip als veulen, van zijn moeder, en van zijn oma.....wist je overigens al dat zijn oma een volle zus is van concorde? En dat zijn oma er een van een tweeling is? Zijn moeder heb ik nooit gereden, zijn oma wel. Die zit echt als een stoel......
Als je het leuk vindt kan ik je de foto's laten zien en je nog meer vertellen...laat hier maar wat weten!
Groetjes JO!!
Van zowel phillip