zoals jullie het van de master gewend zijn, weer een nieuwe cursus. zo langzamerhand mogen jullie jezelf wel gevorderd noemen. de meeste basis technieken zitten er al goed in.
maar.. STEL....
die enge boskabouters, bak kabouters,weide kabouters, lucht kabouters en ontzichtbare ( zeer gevaarlijk) kabouters hebben je nog door... wat te doen???
Ik denk.... mijn beste padawa's... dat we toe zijn aan 1 van de gevorderde technieken, namelijk undercover gaan....
Allereerste verwelkom je je vrouwtje met een zeer luide hinnik en ren je blij naar het hek. vooral NIET laten merken dat je alle kabouters allang door hebt...
terwijl je steeds dichterbij komt, scan je de wei ondertussen goed door..
zoals sommige oplettende veulens al zien, heb ik zowiezo een nieuw halster, mijn oude is nu al te klein.
maar het gaat er vooral om dat kabouters nogal dom zijn, die zoeken een blauw halster+veulen, en ik ben dat nu immers niet meer! geniaal he!!
en dan nu de ultieme truc.. deze truc werkt erg goed omdat ik nu verkleed ben als de nachtmerrie van elke kabouter.. namelijk als SMURF!!!
jaja ik zie jullie al kijken.. waar is Arwen nou weer? maar het is echt waar!! ik zit ONDER die smurfen deken!!
zo kunnen we veilig undercover de weide onderzoeken op kabouters die mijn mammie willen opvreten.
even goed de weide doorscannen naar vreemde voorwerpen die als kabouters undercover kunnen gaan..jaja de vijand weet de truc namelijk ook!
Wat ook altijd essentieel is bij een gevaarlijke operatie als dit, is de backup... zorg altijd voor een paar goede maten die alles voor je in de gaten houden.. hier zie je mij geheime backup op de achtergrond, zolas je ziet worden links, rechts en voor goed in de gaten gehouden terwijl ik de rest onderzoek.
Nog een ultieme undercover manier.. kan alleen met veulens die van licht naar donker gaan:
ik had namelijk witte voeten... maar die worden langzaam aan zware met bruin met mooie witte achterbenen.. maar de kabouters kenden ons natuurlijk met gewoon witte voeten!!
ook mijn voorvoeten heb ik een metamorfose gegeven.. ook dit is weer.. ben je zwart?? dan heb je pech en wordt je opgegeten door de kabouters omdat je niet 100% undercover kan.
Nadat je je hebt undercovered, ga je even je ingebouwde antenne instellen voor optimaal geluid.. extra lange oren zoals de mijne zijn gewenst. ( het zijn trouwens de microgolven die het beeld wazig maken, niet de slechte fotokunsten van het vrouwtje natuurlijk)
AHAA!!!!! het eerste verdachte voorwerp!! dit zou weleens een kabouter kunnen zijn!!!
ooh nee. het is mijn ultieme Smurfen kostuum..Ahum.. ehm.. jullie snappen natuurlijk wel dat dat wa som te kijken of jullie nog wel aan het opletten waren he?
AHAAAAA hier is weer een verdacht voorwerp!! het is een kabouter vermomd als homo skippybal!!!! ik heb je te pakken!!!
en zooo ook nog even die ontzichtbare luchtkabouter aan gort schoppen.
houden jullie je aantekeningen goed bij mijn bokt veulentjes?
over een paar weken is het examen, en dan moeten jullie het helemaal zelf doen he!
1 belangrijke les is en blijft: hou post bij je doel.
hiermee bedoel ik dus.. bescherm je moeder en zorg dat je alles in de gaten houdt.
het voordeel van undercover gaan is dat je je niet hoeft voor te doen als 1 dag oude baby, maar een heuze kleuter is ook goed.
vooral handig om flink de hoogte in te gaan!
1 tip.. zorg dat je zo snel mogelijk al je babyharen verliest.
ik ben met mijn 12.5 weken al een heel eind op weg. ook hier geldt weer.. kabouters zijn dom!!!
Nou, tot de volgende keer maar weer! het was vandaag niet zo actief als voorgaande cursussen, maar soms moet je juist de subtiele dingen goed krijgen nietwaar?
en nog even een klein filmpje om te bewijzen dat ik ALTIJD snel naar mijn baasje kom als ze mij roept:
http://www.zippyvideos.com/142835241682585.html

Echt al een beer! En wat een behang! Maaruh, volgens mij heeft dat veulen van mij nog nooit last gehad van kabouters... Ik laat hem dit dan ook maar niet zien
(Aidan lijkt hierbij wel een miniminiminiveulentje 

en gaan kennis maken met d'r grote halfzus