Dat kwam omdat de ouders van mijn baasje de camera mee hadden naar Marokko
Zucht.. en dat terwijl ik zo hard aan het groeien ben!!
Ik ben nu al 10 weken oud namelijk!!
Vandaar dat er weer een kleine cursus is vandaag, want zoals sommigen veulentjes onders ons het waarschijnlijk al weten, hebben die domme mensen iets bedacht.
Als je namelijk heeeeeeeel mooi bent, zoals ik natuurlijk, dan beginnen ze ineens te praten over iets wat "keuring" heet?
Geen flauw idee wat het is, maar het klinkt saai.
Vandaar dat ik dit keer de volgende cursus lanceer:
Keuring saboteren
allereerst ga je weer net doen alsof je intresse toont. dat domme mens denkt een paar mooie stand foto's van je te kunnen maken om alvast te kijken wat ze met je gaat doen met de "keuring"
Let goed op het irritante hekwerk ervoor, erg handig voor mislukte plaatjes!
Actie 2 is meteen 1 van mijn betere denkwerken, en dat wil natuurlijk wat zeggen

voor optimaal erger genot ga je continue bewegen. zet je benen raar neer, schud je hoofd, loop weg etc.
HEERLIJK en dat baasje maar moeite doen om je stil te laten staan.
Wat ook altijd werkt, is gewoon stom hard wegrennen
met een beetje geluk, is je baasje te langzaam en ren je zo het beeld uit. ik werken? no way!! baasje mag harder rennen dan ik natuurlijk.Ook altijd last van stug volhoudende baasjes? ik weet het, ze geven maar niet op, en zijn vaak nog irritanter dan die prik beesten die mij de hele dag lekprikken.
daar is maar 1 oplossing voor, bok, spring, doe gek, en laat vooral NIET zien hoe je bouw oorspronkelijk hoort als je half opgevouwen door het beeld springt.
we hebben weer verschillende varianten natuurlijk:
De ballet bok sprong:
sierlijk, doch rare benen en een mooie korte bolle rug, optimaal kreukel genot dus.
De ezel:
Deze is best gevaarlijk, je moet goed schudden zodat je oren het uiterlijk geven dat je een ezel bent.
Ook de rest van je lichaam moet goed bewegen.
gegarandeerd dombo effect!
is gevaarlijk omdat wij veulens nog geen optimaale mtoriek hebben, en dus af en toe kunnen struikelen.
het moet.. ik herhaal.. het MOET casual zijn en lijken!! ze mogen niet weten dat het een complot is!
De vliegende TinkerDeze is erg populair. weinig moeite, en toch effect. hierbij moet men als veulen zijnde zo snel mogelijk bewegen, zodat geen enkele camera je nog kan bijhouden, en de foto dus gegarandeerd mislukt.
De pegasus speciaal deluxe
Gaf ik bij mijn vorige cursus nog "de pegasus" als verdedigings techniek, bij deze cursus gaan we verder, en zorgen we dat we wat meer voorwaarts neerwaarts rennen en opstijgen tegelijk. Dikke kont gegarandeerd.
en als je baasje zoveel moeite heeft gedaan en zelfs hulp heeft ingeschakeld om mij vast te houden. let vooral op mijn dwalende achterbeentjes.. die verspesten het plaatje zooo heerlijk!
En natuurlijk moet ik jullie even laten zien dat ik een ware metamorfose ben ondergaan. mijn poezelige (ahum) voetjes en beentjes worden langzaam aan zwart van boven, wat uiteindelijk over zal gaan in mooie witte voeten:
Mijn sokjes zijn ondertussen sokken geworden, en met 10 weken oud heb ik al een flinke bos haar voor een dame verzameld.
Mijn veulen haartjes zijn nu al op mijn hoofd en nek op een paar kleine plekjes helemaal weg.
let vooral op mijn ondeugende blik voor optimale aandacht van mijn baasje.
ik spring namelijk bij deze blik standaard keihard bokkend weg

----------------------------------------------------------------------------------------
OEI!!! IK GROEI!!!
met 1 dag oud zag ik er zo uit:
en met 10 weken zie ik er zo uit!
Nou meisjes en jongens, het was mij weer een genoegen! ik heb zelf nog maar tot 6 augustus om mijn technieken toe te passen voordat ik op die "keuring" wordt losgelaten, dus doe allemaal je best he!

Maar goed, ik heb me wel even vermaakt met superbaby Arwen
cool vinden. Leuk als we elkaar zouden kunnen ontmoeten.