harde warme uier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amandake

harde warme uier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 19:19

Hi iedereen,,
Bedankt voor jullie reactie's op men vraagje over foto's plaatsen.
Ik krijg ze er helaas niet op,,het wil maar niet lukken !!
Dan zal ik mijn vraagje maar stellen.............Amanda was voor 21/06 uitgerekend,maar.....inderdaad nog steeds geen veulen.
Er komt nog niets uit haar enorm opgezwollen uier,...wel voelt de uier hèèl warm en keihard aan...........is dit wel normaal,of zit het eraan te komen zonder enige voortekens van melk of harsdopjes ???
Thanxxxx Patsy

Amandake

Re: harde warme uier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 12:44

Hey,
Heb vandaag geprobeerd in de tepels te knijpen om te zien of er melk uitkomt,maar dat wil Amanda absoluut niet hoor !!
Dan over die "slappe banden".....is dat net naast de staartwortel,waar de staart dus begint ??
Groetjes Patsy

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:26

wij hebben wel merries gehad die het uier zo vol hadden dat de melk er zelf al uit stroomde over de benen heen terwijl het veulen dan nog niet was geboren.

de banden zitten inderdaad net naast de staart, ik kijk daar zelf nooit naar, met slappe banden ook wel gezien dat merries nog 3 weken rondliepen, maar ook juist andersom, geen slappe banden en wel een veulen.

ze is de 21e uitgerekend he? er zijn paarden die wel rondlopen met veulen nog in de buik tot een jaar dracht of 3 weken over de uitgerekende datum.. dus gewoon nog even afwachten....

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 19:33

Heb Amanda net nog gezien,en in de tepel kunnen knijpen..........er SPOOT een doorzichtige vloeistof uit,ze heeft dus slappe banden en haar vulva staat dik en slap,,zou het er dan toch aankomen ??
Groetjes Patsy p.s. bedankt voor de reactie ellepel,,....vraagje ,hoe krijg je die foto op je profiel ??

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:47

[img] dan de link van je foto [/img]

de link van de foto krijg je zo:

rechetrmuis knop indrukken terwijl je op de foto staat, dan eigenschappen, dat kopier je dan en plak je tussen [img] en [/img]

foto's wel eerst oploaden naar een site, een hele makkelije is www.mijnalbum.nl

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 20:39

ok effe proberen Afbeelding yesss !!
Hey bedankt hoor xxx groetjes