Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mork schreef:Wij gaan 23 juli naar Rolde. Kijken wat ze van ons ventje vinden.
)
moet welleuk blijven natuurlijk....
Kimmb schreef:als de keuring op zondag is dan wassen we de paardjes op zaterdagnamiddag en vlechten we ze ook in.
Dan gaan ze in de schone stal (de hele nacht)
Maar nee we gaan ze niet bv een hele week op stal zetten om ze lekker opgefokt op de keuring rond te laten dravenmoet welleuk blijven natuurlijk....
(En je hebt er niks aan, veulentje gaat er heus niet mooier van draven (eerder heel hard rondgalopperen en bokken etc etc, moedertje der dol achteraan, begeleider die mee wordt gesleurd, ik zie het al helemaal voor me), dat ie op nieuw terrein is en andere paarden ziet is meestal al meer dan genoeg stimulans om zichzelf te laten zien)

Odess schreef:Ik zou wel gaan op 12 juli in Luttenberg, maar helaas af moeten melden ivm wond. Jij succes iig
twinkel schreef:@Mork
ik denk bij jullie in de buurt zo'n beetje. Ik kom net onder zwolle vandaan. Moet je je in de eigen regio opgeven of kan het overal? Denk dat luttenberg voor ons het dichtstbij is.
sanne98 schreef:wie heeft er ervaring om een pony met veulen voor te brengen op de nrps keuring in raalte wij hebben dat nog nooit gedaan, en weten niet hoe dat moet wie kan ons helpen. foto`s van haar en het veulen kun je onder dit topic viewtopic.php?f=59&t=425569
de merrie heeft wel ervaring is een keurmerrie
hoop dat iemand ons kan helpen oja de keuring is op 13 juli en het veulen is van 6 juni
Welshfanatic schreef:Wij zijn afgelopen weekend naar een keuring geweest, veulen had 1c premie...
16 Juli nog met een ander veulen heen...