hallo iedereen,ik ben hier zo'n beetje nieuw en wilde graag weten hoe je foto's plaatst bij een bericht ?? Ik heb namelijk een vraagje over mijn hoogzwangere merrie. Bedankt alvast......Amandakè
Ik kan t ook nog niet zo goed maar zal een poging wagen je het duidelijk te maken... www.photobucket.com daar kun je foto's in een album plaatsen. Dan druk je de rechtermuisknop in op kopieren. Dan maak je hier een nieuw topic en je klikt weer op de rechter muisknop en gaat plakken. Met een beetje geluk verschijnt er een tekst met img aan het begin, oh ja bij photobucket klik je dan het onderste hokje aan die begint met img. Ik hoop dat het lukt. En de vraag kun je wel alvast stellen hoor! Je weet nooit of er iemand is met antwoord. Probeer ze.
Druk op het knopje img in je bericht vervolgens het url adres van je foto (op de foto rechtermuisknop eigenschappen of properties en dan staat daar de url die kopieer je en plakt hem in je berichtje) vervolgens klik je in je bericht nogmaals op het knopje img en dan komt er achter de URL van de foto dus /image te staan.
Dus iets van [img]http://www.adresvande foto.nl[/img] en als je dan op voorbeeld klikt kun je als het goed is gegaan de foto zien.
Dit soort vragen horen eigenlijk op Forumzaken Omdat deze vraag al vaker gesteld is, verwijs ik graag even naar het volgende topic waarin uitleg gegeven wordt: viewtopic.php?f=53&t=162025