Ik zag op marktplaats een advertentie staan over een moederloos veulen, misschien weet iemand hier een kleine merrie die haar veulen verloren is? Het gaat om een 30 dagen oud shet veulentje.
Arme ziel, heb je ook nog van zulke dwazen die 15 euro op zo'n diertje bieden tjonge jonge. Hoop dat ie snel een goed tehuisje krijgt, ik heb helaas geen plaats voor hem
Op de kliniek waar onze Fighter staat is er ook zo eentje is nu ook een maand oud .Is een paar dagen voor fighter binnengebracht ;Hij is door het team grootgebracht met de fles met melk van voornamelijk "mijn merrie " nu eet hij al wat brok .Ze hebben geprobeerd een pleegmoeder voor hem te vinden maar die sloeg af .Ze vinden geen andere ,je hebt weinig keuze bij zo'n kleintjes .Hij heeft telkens ook gezelschap gehad van andere weesveulentjes maar momenteel zijn er geen dus is hij alleen .Omdat hij wat treurde mag hij nu los rondlopen en dat vindt ie heerlijk .Hij is van een bejaarde man en daar gaat hij ook terug als hij geen fles meer nodig heeft