ja hoor ik ga woensdag avond om half twaalf bij de stal weg en ik zei nog tegen mijn colega ik weet het niet maar volgens mij duurt het niet lang meer.Lig ik thuis in mijn bed net weg te dommelen gaat mijn mobiel en ja hoor de birth alarm was af gegaan, ik schiet uit mijn bed snel mijn kleren aan en de video camera onder de arm snel in de auto.Met 140 over de snel weg was ik snel op stal.En daar lag ze al een merrietje mams was haar al helemaal aan het schoonmaken.na twee uur was de nageboorte er nog niet af dus de dierenarts had de moeder ingespoten om de ween weer op te wekken inmiddels was het 4 uur s'nachts toen de DA weg ging om half zes moest ik haar nog een spuit geven dus ik was om 6 uur thuis even dedouched en omgekleed en weer op naar stal want om half acht moest ze nog een spuit hebben gelukkig werk ik ook op die stal en moest om acht uur beginnen tot tien uur s'avonds met veel moeite ben ik die dag door gekomen maar voor zo'n lief veulen heb je wel wat over. De foto's komen nog ik weet niet hoe ik die er op krijg