De teksten bij de foto's zijn van Arrow....
Na flink wat stribbelingen had ik hier dus voor het eerst mijn nieuwe leren halster aan. In het begin vond ik het helemaal niet leuk; het voelt ook zo raar aan je hoofd! Maar na een kwartier was ik er wel aan gewend. Het was eigenlijk ook veel te warm om mij druk te maken. Op deze foto lig ik voor het eerst met mijn halster aan. Vinden jullie niet dat ik hele lange benen heb?
Oh wat is het warm en wat ben ik moe....
Omdat ik op de wei ging, mocht mijn halster weer af. Dan wil ik best even naar dat gekke flitsding kijken....
Toen ik op de wei kwam ging ik eerst heel hard en gek rennen. Mijn baasje probeerde mij steeds te volgen met het gekke flitsding, maar dat ging haar niet zo goed af....
Ik ben weg.... dag mama, dag baasje....
Van al dat rennen kreeg ik wel dorst....
En honger....dus doe je hetzelfde als mama en eet je van dat vieze groene spul. Ik kan er alleen zo moeilijk bij....
He, wat moet dat daar....
Even met mama een sprintje trekken....
En dan....wat ga je dan doen?
Ik controleer elke dag de hele wei op groene gras monsters....
Vermoeiend hoor, zo'n controle....
Ik wil best poseren, maar ik moet zo nodig plassen....dan maar allebei te gelijk....
En na het plassen hinik je als een echte hengst....tot de volgende keer....
Zo, dat waren weer wat foto's. Vinden jullie dat hij al gegroeid is?
Ook heb ik nog een vraagje: Arrow probeert constant te bijten als hij naar mij toekomt. Hij bedoelt het niet kwaad, want hij heeft zijn oren naar voren. Moet ik hem daar nu voor straffen? Ik heb gezien dat de andere hengstjes op stal het ook doen.
De mamma is ook een lekker ding..