'S Middags even naar Silvana geweest, ik wist dat het ieder moment kon gebeuren, we hadden ook gewed, dat het vandaag; woensdag, zou gebeuren.. Jammer genoeg, was er niets aan de hand.. Even geknuffeld.. en gezegt, dat ze nergens mee hoefde te haasten!

18:00
In 4 uur, kan er vanalles veranderen, dus ik ging maar weer eens mijn fietsje pakken, om naar Silvana te vertrekken, is eigenlijk een normale bezigheid, om 's avonds rond 6 uur te gaan, maar ach, dit was specialer.. Silvana stond niet in de wei, wat ik erg raar vond; ze staat áltijd met dit mooie weer in de wei! Daar stond ze, in het hoekje van haar stal, onder de melk, onder het zweet.. snel naar de eigenaar gefietst.. Is snel meegefietst.. Ja, het was echt melk, "het" kon binnen nu en ?? Komen.. Nouja, heel de avond geweest, zelfs al een bedje gemaakt.. Niets.. hélémaal niets.. naar huis gegaan om 23:00
Donderdag 25 mei;
6:30, snel mijn bed uit, ik wist dat het geboren was!
Mispoes, Sil, stond lekker te wreten van haar hooitjes.. Even staan kletsen met de eigenaar, die was er al vanaf 5:00! Ja, die wilde er net zo graag bij zijn als ik natuurlijk!
toch maar naar school gegaan, eigenlijk wilde ik niet maar ach 
's avonds om 5 uur had ik weer "post" Verveelde me, alle borstels maar een flinke make- over gegeven

23:00, ben er al de hele avond, even wezen hockeyen, maar voor de rest.. Moet naar huis.. moest voor het donker thuis zijn

Jammer, maar helaas

Vrijdag 26 mei; 6:30
Toch maar even gaan kijken.. Ik dacht, dat de "toestand" nog steeds hetzelfde was als Donderdag om 23:00
De stal was dicht
Dat is echt nooit! Wijdeven durft het eigenlijk niet dicht te doen, ivm steeds vakere schuurverbrandingen..Ik zie silvana, verder niets, denk, doe de stal maar eens open.. kan ze lekker even naar buiten..
En wat ligt daar!? Een klein Hummeltje! Een prachtige vosmerrie! Meteen stond ze op! Ik kreeg tranen van geluk, nog zo Klein! zo Mooi!
Gelukkig had ik mijn camera bij!
Bang is ze nergens van! De eigenaar kwam ook, even voeren..
Hij vertelde dat het om 23:45 was geboren, als ik dus eventjes langer was gebleven
Maar ach, het is allemaal al goed gemaakt door dat hummeltje 
Ze heeft 'n wit sokje, is een heel lichte vos, en lichtere beentjes

Het lijkt of er een hartje op haar hoofdje staat, prachtig!
Net gingen ze naar buiten! Geweldig, dochterlief zit mama te plagen

Silvana natuurlijk meteen eten, en veulie kei hard rennen, maamaaa, speeeelen, niet eeeeten!

Silvana echt zo kei hard hinneken, net zo, jeee heb respect voor je mama, die heeft je er wel eventjes uitgepoept hè

Ik ben zóóó trots

De dierenarts is vanmiddag geweest en het was 100 % gezond!
De moederkoek was er goed vanaf, kan niet mis! niks was tegen!
Foto's komen zo snel mogelijk!