Dit is het veulen van ons paardje de vader van het veulentje is prestige en de moeder nobility en het veulen zelf heet aranka.
Is Het niet een plaatje

Grpetjes yvonne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cayusejuhh schreef:ik denk dat het gezichts bedrog is.. maar wat staat ze raar op de voorbeentjes... maar idd mooi veulen
wat voor ras is het??
trouwens wel een zeer mooi veulen
onley schreef:blijft dit dan zo dat zo op die hakjes loopt ?? loopt volgens mij zeer vervelend en dat gaat toch verkeerd groeientrouwens wel een zeer mooi veulen
onley schreef:de been stan voren en achter zijn beide niet goed heeft dit geen blijvende gevolgen voor later dan ziet er best wel eng uit
onley schreef:de been stan voren en achter zijn beide niet goed heeft dit geen blijvende gevolgen voor later dan ziet er best wel eng uit
die is mooi
ziet indd stukken beter uit ik had zoiets nog nooit gezien echt een leuk ding hoor mag je trots op wezen

onley schreef:owdie is mooi
ziet indd stukken beter uit ik had zoiets nog nooit gezien echt een leuk ding hoor mag je trots op wezen
vonskie schreef:onley schreef:de been stan voren en achter zijn beide niet goed heeft dit geen blijvende gevolgen voor later dan ziet er best wel eng uit
nee hoor dat is helemaal Niet erg het is nu al een stuk beter geworden ik zet er nog even een foto op van hoe ze nu is
Kijk daar staat ze al een stuk beter of niet??
Groetjes yvonne

dreamhorses schreef:wat een leuk veulen!!!!!!! veel plezier ermee hoor heb je ook een foto van de moeder?
Oscar schreef:Ik heb je topic verplaatst naar Kraamstal.
En dan maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om je te feliciteren met je leuke veulentje