Daar ben ik weer!
Ondertussen al een stevige meid aan het worden ( al 10 daagjes oud!), dus dat rare baasje van mij is al druk met mij aan het trainen.
Wil je zien wat ik zoal op een dag van dat gekke mens moet doen?
Nou, we beginnen natuurlijk met een ontbijtje, want dat is de bealngrijkste maaltijd van de dag
sinds gisteren ben ik ercahter gekomen dat die gemene mamma iets voor mij achterhiedl. het zit in zo'n groot groen ding aan de wand..ik nam vandaag eens een kijkje..
"mam? joehoe? wat is dat?? ik wil ook!"
"ielg... ik krijg alleen een rare hap met poeder binnen!"
Nou ja, degenen die dat ontbijtregeltje heeft bedacht was toch een gezondheids freak.
Na het ontbijt van mamma moest dat rare vrouwtje mij het halster omdoen. geen probleem natuurlijk
en toen? toen haalde ze mij zomaar bij mamma uit de stal, helemaal alleen!
Dit ging natuurlijk vet goed, want ja.. ik kan natuurlijk alles al!! en toen dat rare mens een foto vanaf de grond wilde maken, was ik natuurlijk reuze benieuwd wat ze nou aan het doen was!
"joehoe??? aandacht? wat doehoehoe je?"
Best raar, dat mens ging helemaal rare geluiden maken
schijnbaar vond ze het niet leuk dat mijn poezelige hoefjes ergens op wat zachts stonden.. mensen, je moet ze opvoeden hoor!en toen.. ja.. de volgende les.
maar mijn vrouwtje is erg trots op mij, want al vanaf dag 2 geef ik alle 4 mijn hoefjes al heel braaf! ze weet niet dat ik ondertussen haar jas helemaal onderkwijl.. gnagna.. daar komt ze steeds binnen pas weer achter

en dan de lunch!!! dit spul is GEWELDIG!!! je kunt het opeten,je kunt erop kauwen, het weer uitspugen, overal opsmeren enzovoorts!! zoo leuk!
Na de lunch nog even een lesje meelopen. soms wil ik wel, soms doe ik alsof ik niet wil.. moet je kijken hoe goed ik mijn vrouwtje al afgericht hebt.. goed opletten he!!
stap 1: je loopt eerst braaf mee. hierdoor krijgt het rvouwtje het idee dat je goed je best doet.
stap 2: je begint af en toe even te staken, gewoon om de reacties te bekijken. natuurlijk wel af en toe een stapje doen he!
BINGO!!!! mamma los, en alle aandacht van het vrouwtje helemaal voor mij alleen!!! allemaal kriebeltjes en lieve woordjes.. zo hoort het ook!
Wel heel belangrijk om daarna het perfecte veulen uit te hangen.. denken die mensen dat ze gewonnen hebben.....
na een paar uurtjes is de pauze alweer voorbij.
heejjj zie ik daar mijn favo mens weer aankomen? wat gaan we vanmiddag doen?
mmm dit ken ik niet hoor.. vrouwtje zei dat ik ook in de bak moest voor de 1e keer, om te kijken hoe dat is.
vooral dat balkding op de grond.. erg leuk speelgoed!!
Ik hou van modder
ben ik niet een BEELDIG springpaard zo? lijkt net echt he!Mamma is saai.. die eet alleen maar..
en ik? ik mag laten zien dat ik later heel goed wordt in rennen.
Het is namelijk tijd voor het Gym uurtje!!!
Even rekken en strekken en een moment van rust. heel belangrijk voor je begint.
ooh ooh juf!! ik moet nog even naar de WC!!!
nou, gelukkig heb ik een lieve juf, want ik mag meteen

ok, en nu de gym les.
Eest beginnen we met lopen op 1 voorbeen. erg moeilijk hoor, maar je ziet het, no problemo voor mij!
dan gaan we verder met een mooie grand prix oefening

zijn jullie er nog? mooi zo, want nu mag ik laten zien dat ik ook op 1 achterbeen kan lopen!
poe poe.. zo'n gymles is best zwaar hoor!
Gelukkig zit in nog op de kleuterschool, dus net als echte baby's zet ik graag overal even mijn tanden in om te proeven wat het is

ach ja... dat was de schooldag tot nu toe. best leuk he?
kom je binnenkort nog een keertje kijken? want volgende week.. zo hoorde ik het vrouwtje.. word ik..... gewassen? mm geen idee wat dat zal zijn, maar het zal vast en zeker leuk worden!
daaag!!

Jaaa, me kleine nichie!!
En ik vind 'r heel mooi zo helemaal bruin. 
maar ehm.. als je heeel goed kijkt.. zie je dat ik in mijn ochtendjas + rijlaarzen ( kinky!!!)de boel buitenzet