Bedankt !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Bedankt !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 09:25

Na elf maanden heb ik gezond merrie en merrieveulen in de wei lopen.
Dit lijkt voor velen erg vanzelfsprekend, maar voor mij is het toch echt een klein wondertje.
Aprilfee is het eerste door mijzelf gefokte veulen en ik ben erg blij met het resultaat.

Na een bezoek aan wat hengstenshows heb ik mijn keuze voor de vader van dit veulen snel gemaakt en de reacties op die keuze waren erg leuk.
Gedurende de dracht heb ik veel in de "Kraamstal" gekeken, meegelezen en ook geschreven.
Doordat ik meerdere drachten van verschillende merries digitaal heb meegekregen, zag ik wat voor complicaties er bij een bevalling kunnen ontstaan en wat wel en wat niet ernstig is.
Uierfoto's, foto's van oedeem, foto's en filmpjes van bevallingen, problemen die besproken werden, tips over waar je op moet letten en wat je bij de hand moet hebben, enzovoort.
Op vragen die daarna nog bleven bestaan werd antwoord gegeven waardoor onzekerheid vrijwel meteen weggenomen werd.

Aan degenen die de dracht van hun merrie en de geboorte van hun veulen hier zo uitgebreid beschreven hebben, evt. met foto's:

BEDANKT !!! Ik heb hier veel aan gehad !!!

Odess

Re: Bedankt !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 09:58

Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten! Ook ik had alleen maar een vervelende ervaring en doordat andere mensen mij geholpen hebben en net dat zetje in de rug hebben gegeven, heb ik nu ook een heerlijk stel buiten lopen. Ik geloof nog steeds dat hij er zonder alle hulp van DA's niet gelopen had, en met jullie 'expertise' ben ik in staat geweest de goeie stappen te zetten. Ik ben blij dat 'Het Dikke Buiken Topic' precies is uitgepakt zoals ik had gehoopt!!!

Dus ook namens mij, Odessa & Assedo iedereen bedankt voor de hulp en ondersteuning!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:03

Idd, de kraamstal en daarbij ook vooral het dikke buiken topic hebben mij ook veel geholpen.
Gelukkig heb ik wel een bevalling gehad als uit een boekje en heb ik nu een kanjer van een hengstveulen lopen.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:06

Odess,Kitty: Voor jullie is het al achter de rug en jullie hebben beide een heerlijk humpie lopen.
Voor mij gaat het nog even duren maar ben ook idd heel blij dat dit topic er is dus odess top dat je het geopend hebt Knipoog
Sluit me verder geheel bij de woorden van jullie aan ondanks dat ik nu in de laatste periode van de dracht bij mij va sta dus de controle is goed heb ik hier veel aan!!!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 13:15

Gitta, succes in elk geval!

Bij mijn merrie zag ik dingen die ik herkende van wat ik in het Dikke Buiken Topic gezien had waardoor ik ook wist dat ik mij niet druk hoefde te maken. Toch wel prettig.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 13:19

Ik denk dat dit echt voor ons allemaal geldt!

Dus Right Back At Ya!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:19

Ook ik sluit me er helemaal bij aan!! Haha!
Als absolute leek op dit gebied ervaar ik veel
steun en herkenning in de verhalen!!!
We moeten nog even, maar: alvast bedankt allemaal!!!
Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:31

Ook ik sluit me hier volledig bij aan. Als ik dit topic niet had ontdekt, dan was ik nu denk ik niet zo "rustig". Soms krijg ik wel eens een zenuwtrip, maar dat is na een vraag hier al snel opgelost.
Super!!!!!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:33

Geldt ook zeker voor mij!
Vind het heel erg handig om hier tips te lezen enzo, ben een stuk wijzer geworden. Ook voor mij is het het eerste veulen wat we zelf gefokt hebben.
Ook fijn om alle stress en zenuwen met anderen te delen Haha!
Ook namens mij dus bedankt Lachen

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:58

Ik wilde ook graag iedereen bedanken voor de steun de afgelopen dagen. Het doet me erg veel goed. Wie weet zit ik ooit nog wel weer in het dikke buiken topic, als jullie ergens bij de 5000 blz. zijn Haha!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:21

Ik heb dan wel geen drachtig paard rond lopen(staat nu bij de hengst) Bloos maar het eerste wat ik s`morgens doe is kijken of er al wat bij het "dikke buiken topic"is geboren.
Dus ook ik vind het een erg leuk en gezellig topic.En ook jullie bedankt voor het plaatsen van alle foto`s!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:47

Ik ben ook heel erg dankbaar voor o.a. het dikkebuikentopic! Ik ben echt een leek op dit gebied en je leert er echt enorm veel van.

Ik wil iedereen dus ook even bedanken voor alle goede adviezen en steun. Ik vind het ook altijd een erg gezellig topic en we zitten eigenlijk allemaal in hetzelfde schuitje vol spanning en sensatie Haha!.

Dus, iedereen: BEDANKT! Lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:53

Ook al heb ik dan geen drachtige merrie, ik wist niks van bevallingen/dracht ofzo. Ik lees trouw mee in het 'Dikke Buiken Topic' en ik heb enorm veel geleerd! Dus ook van mij : BEDANKT! Lachen