ik heb gewoon een huis tuin en keuken fotocamera, dus de kwaliteit is niet zo mooi als de meesten het hebben. maar goed.. het is...
Jawoal, weer hoog tijd voor
The Great Adventures Of Arwen-Quenya van de Veerte!
Vandaag in deze episode.... Arwen red mammie van het onzichtbare monster....
Op een mooie dag op de wilde woeste graslanden van Losser staat onze heldin weer eens op wacht. Vooral mamma moet goed beschermd worden. Tot nu toe verloopt de dag nog goed, totdat... >;)
heejj wat is dat? Arwen gaat op onderzoek uit!
HIYAAH!!!! Arwen doet haar beroemde dodelijke slag! Hiermee zet ze mamma fotograaf en onzichtbare vijand compleet onder de modder. ( ja.. en ook de fotocamera....
)Hahaa!!! die onzichtbare vijand is er nog steeds!! weet je wat? ik ga er heeel hard opaf, zul je zien dat die bang wordt!
Eerst even inlopen...
en een mooie sliding stop laten zien
Zo! en nu zal ik als superheldin even laten zien wat we met gespuis zoals jij doen!!
Turbobooster aan!
Dat had je niet gedacht he!!! pak aan! ik wil je hier nooit meer zien!!
zo, ook knappe heldinnen moeten af en toe even het een en ander onderzoeken. een soort crime scene investigation zeg maar..
mmmm ik zie het al... ja..
Zal onze heldin het halen? met turbospeed gaat ze op de onzichtbare vijand af..
Directe aanval op mammie!!! ehm..
ooh nee, ik ging voor de onzichtbare vijand..
Zo!! daar heb ik je mooi te pakken he!
En onze heldin verjaagde de vijand zodat de rust weer terug keerde op de wilde weides in Losser...
Zo zie je maar weer.. niet alleen weide/bak en stal kabouters zijn gevaarlijk.. ook onzichtbare vijanden moet je nooit onderschatten.
Het is maar goed dat onze heldin weer de wereld heeft gered!
en haar ogen. Ik heb het zo'n 100.000X geprobeerd, maar ik krijg het er niet goed op. de ogen worden op de foto's veel donkerder dan ze zijn.
maar goed, dan krijgen jullie min of emer een idee van Arwen's raadselachtige blauwe ogen..
blauwe oogjes en ellelange wimpers...
stukkie minder goed te zien:
wat denken jullie ervan? blijven ze blauw of worden ze bruin? ook in een donkere stal hebben ze dezelfde kleur, dus het ligt niet aan de lichtinval.