Wat denken jullie??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Wat denken jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:52

Hoi, ik zit weer met een vraag. Ik zit nu enorm te twijfelen of ik op stal moet blijven vannacht... Saké heeft eigenlijk nog weinig voortekenen gehad en ze is morgen uitgerekend. Uier was altijd wel wat gezwollen, maar nog niet echt gespannen of iets. Sinds vandaag iets meer uier (nog niet volledig gevult) en heeft ze dus hars (wittige uitvloeiing uit haar uier, kleine druppeltjes). Ze draagt haar staart hoger dan normaal en staat vaak kleine beetjes te plassen (maar dit doet ze al een aantal dagen), dan blijft ze ook voor de tijd en na het plassen in die houding staan en dan gaat ze rustig weer grazen en dan loopt ze weer door. Maar zo gaat dat dus een beetje en sinds vandaag is ze heel aanhankelijk ineens (over aanhankelijk). Dus ik had zoiets ik laat haar vannacht wel buiten staan (heb zelf het liefst dat ze buiten bevalt), omdat het ook redelijk mooi/warm weer bleef vannacht. Maar wat denken jullie, moet ik mijn spullen pakken om daar vanavond al heen te gaan, of denken jullie nee wachten tot echte tekenen (melk dat er echt al wat uitstroomt en meer onrustig gedrag) en dan pas daar gaan slapen? Hoop gauw wat te horen, zit hier in de zenuwen namelijk en weet niet wat ik moet doen...

Gr. Melina

Robby_

Re: Wat denken jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:20

ik zit met de zelfde vraag mijn ponuy is in 1 uur helemaalk opgezwollen en heeft ook al een paar dagen klein e stipjes op haar tepels maar ze zijn niet vloeibaar

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:22

ik zou er wel bijblijven!!!
voor alle zekerheid he??
de voortekenen leiden wel tot veulenen. als ze kegelt kan het nog een paar dagen duren maar soms gebeurt het dan ook heel snel.
ik zou er vanacht bijblijven.
succes ermee.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:23

Ik zou er inderdaad ook bijblijven.. Als er dan iets gebeurt, ben je er in ieder geval bij Lachen

Succes! OK dan!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:25

Ik denk niet meer Haha!

Maar voor de zekerheid zou ik er inderdaad bij blijven. Het kan nog weken duren, maar het kan er vanavond liggen dat ish et met merries.
Kegelen hoeft niks te betekenen heeft mijn merrie (die al eerder een veulen heeft gehad) pas een half uur voor de geboorte gedaan.