Zo te zien komt er nog niks uit voorlopig..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Zo te zien komt er nog niks uit voorlopig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 00:51

Ben net nog even bij Nuala wezen kijken voordat ik weer in de schuur zou gaan liggen maar niks wijst erop dat er iets gaat gebeuren vannacht. Ze staat zwaar relaxed om zich heen te kijken. Kont leek weer wat strakker, en het zweet van eerder op de avond was weg.

Ik ben gebroken van het slapen in de gare schuur de afgelopen 3 dagen dus ik neem de gok en ga vannacht in een bed slapen. Wel op 20 meter afstand, maar buiten het bereik van de camera.

Zal je zien, morgen een veulen hahaha

Weltrusten,

uitgeputte Esme

TequilaRos

Re: Zo te zien komt er nog niks uit voorlopig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:57

O, gozzie!!! Het is ook wat die koppige merries! En vanacht alles goed gegaan? Heb je geen camera met bereik tot in huis? Dat scheelt je een hoop rare nachten.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 10:05

haha, volgens mij houd Nuala dat veulentje erin tot jij even niet kijkt, en dan, ploep, ik denk een prachtig zwartbont hengstveulen Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:55

haha we kunnen samen een praatgroep beginnen of niet!
zul je zien dat ze ineens beslut om 2 weken extra te overdragen ofzo... aaah dan kun je jezelf wel opvegen denk ik Knipoog
naah.. ik denk.. dat het vanavond komt Lachen om 11 uur of om 3 uur. wacht maar af!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 15:24

Nee geen camera met bereik tot het huis helaas..

Gisteravond leek het er echt aan te komen, haar kont was blubber, kling hing nóg lager en de staart kon allerlei kanten op wat eerst niet kon. Ben tot half 5 opgebleven om te kijken wat ze deed, ze was veel onrustiger, haar buik bewoog meer en ze ging zelfs liggen! Maar geen veulen...

uiteindelijk gaan slapen en vanochtend stond ze weer zwaar relaxed op stal, met harde kont.... misschien vannacht?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 15:46

Nou ik ga duimen hoor dat het vannacht komt!
Want die slapeloze nachten zijn echt zwaar... Kom op Nuala Haha! we willen een BeeB Cool