De Lang Verwachte foto's van KIKI =D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien_x

De Lang Verwachte foto's van KIKI =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 12:52

Heeii Allemaal Knipoog

Zoals ik een paar dagen geleden al had meegedeeld heeft mijn verzorgpony Tilly een veulen gekregen Haha! Haha! Maandag Haha!:D
Oeeh ik ben er zoo blij om jonge, Eindelijk is er weer eens goed nieuws, bij ons en onze paardjes (zou ik maar niet uitleggen, dan word het een lang verhaal)

Nou ik had dus ook beloofd dat ik nog foto's zou posten, Ik heb tot nu toe 3 foto's van haar op de computer staan, en ik dacht ik heb nu toch vakantie Clown Clown Tijd zat Lachen Dus ik dacht, ik zet even die 3 Voorlopige foto's op de computer,
Later zou ik er nog veeel meer op zetten!!.
Hier komen ze }>

Afbeelding
Deze is echt heel lief, hier was ze denk ik net 2 uurtjes oud!!! en net helemaal op gedroogd, dus mooie kans om een prachtige foto te maken van dit poepiej Haha!

Afbeelding

Deze is ook poepig.. ze is nog beetje verlegen.. maar dat zou later wel wegtrekken Knipoog

Afbeelding
Deze is ook lief Haha! haha .. ze kon al aardig springen, en vond niet altijd leuk dat we bij haaar kwamen dus Knipoog haha

( ps kan zijn dat deze foto het nogn iet doet Tong uitsteken omdat hij nog moet laden!! hij komt vanzelfhoop ik )

Nou binnekort zoals ik zij komen er nog veel meer foto's!!!

Laat een berichtje achter.. Vink leuk Haha!:D Bloos

Liefs Jolien:)

Anoniem

Re: De Lang Verwachte foto's van KIKI =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:04

De laatste foto doet het niet. Maar de foto's die ik kan zien zijn wel leuk, alleen heeeel erg klein!

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:07

ach... leukerdje hoor!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 19:10

ja weet ik sorry dat ze zo klein zijn,, ik kan het niet groter krijgen .. anders krijg je alleen maar blokjes van het veulen dat is ook niet lief.. en het laatste foto'tje het niet doet.. kan ik ook niks aan doen :S