nu gaat hij tegen zijn kont aan steigeren, en dan met zijn voorpoten op de ruins zijn rug staan. dit is toch niet normaal he? kan het zijn dat hij 'hengstig' is maar dan als hengst? dat hij wil fokken of een beetje overs*kst is? help me!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nu gaat hij tegen zijn kont aan steigeren, en dan met zijn voorpoten op de ruins zijn rug staan. dit is toch niet normaal he? kan het zijn dat hij 'hengstig' is maar dan als hengst? dat hij wil fokken of een beetje overs*kst is? help me!!
maar waarom ik wil fokken? dat lijkt mij en mijn vader orachtig!! daar ga ik verder niet op in want daar is al eerder een grote discussie door gekomen :p

miisshOrse schreef:Volgensmij speelt hij gewoon een beetje. Misschien wel een dominantie spelletje?
) deed het ook weleens, dan sprong hij bovenop de eigenaresse
gewoon goed afleren fel reageren Gaat wel over

En tegen de tijd dat mijn merrie moet veulenen is mijn hengstje geen hengst meer
) de merries bij ons op stal.. is volkomen normaal zie het maar als de pubertijd van een hengstveulentje
tsja zla wle aan de hormonen liggen
cijsalover schreef:1 jarige al? mooi, we willen namelijk met m fokken!!! kan dat eigenlijk, dat een paardje oversekst is om het zo maar te zeggen?