3 weekjes te vroeg. Het veulen is verder helemaal gezond, de dierenarts is er nog even bijgeweest. Ook voor Fenny, ze kwam niet helemaal van de nageboorte af. Woensdag word ze nog gespoeld.
Vanavond ben ik dus even bij Fenny geweest om te kijken. Echt een schatje het veulen. Zo lekker knuffelig. Ik zat op mn hurken in de deuropening, komt de kleine zo op me aflopen en ik kan haar ook zo aaien. Fenny let wel op, ik ook
, maar ze doet verder niets.De kleine heet trouwens RIEMKJE D en is een Ait x Jorrit.

Zo jammer dat deze overbelicht is, ze staat hier zo lekker allert te kijken. Ze was overigens net opgestaan, vandaar dat ze zo lekker breed staat
( opstaan is nogal een probleem, wat moet je nu weer met 4 van die lange stelten! Rechtsachter, linksachter .... Hmm wat moest ik dan nog meer doen ... ? Oja, linksvoor, BOEM ... O nee nu moet ik weer overnieuw!! )
Mamaaaa waar is de melluuuuuk!!

Hmm volgens mij ben ik nu iets te ver ...

Oooh hier istie! Zeg dat dan!!

Wil je mn tandvlees zien ... ? SMILE

Is het wel een merrie ... ? Ja hoor, kijk zelf maar ...
(beetje genante foto
ps:
)
En wat vind de trotse moeder ervan ... ?
*Skrunch skrunch* ... Ow, vroeg je me wat ... ? Sorry ik ben nu net aan het eten ...
Bereid je maar voor; als het morgen mooi weer is gaan ze even een uurtje naar buiten, ik neem mijn fototoestel mee
Gefeliciteerd ermee!!